Odľahči telo a nakopni spaľovanie za 28 dní v REŠTART VÝZVE

Zvoľte stranu: 1-13 | 14-26 | 27-39 | 40-52 | 53-65 | 66-78 | 79-88
Pumpa a svalová horúčka ako indikátory efektívneho cvičenia?
30
JUN
Pumpa a svalová horúčka ako indikátory efektívneho cvičenia?

Je dôležité cítiť pri tréningu bolesť svalov? Má napumpovanie svalov zmysel? 

Celý článok
10 krokov k pozitívnemu prístupu k životu!
redakcia

Niet pochýb o tom, že kladný pohľad na život je základom zdravia, úspechu, šťastia a spokojnosti. Je však postoj to jediné, čo odzrkadľuje, ako sa cítime? 

Cyklistický tréning pokročilí_7.týždeň
redakcia
Cyklistický tréning pokročilí_7.týždeň
28
JUN

V Martinovom tréningu pribúdajú rôzne nové pojmy a jeho trénig tak naberá na obrátkach. Ak si chcete na bicykli zamakať, držte sa jeho plánu.

Ako zvládnuť kopce na bicykli?
Ako zvládnuť kopce na bicykli?
25
JUN

Určite nie je nič, čo by bolo pre cyklistu väčšou výzvou, ako jazda do kopcov. Ide tiež o najväčší ukazovateľ výkonnosti a jazdeckej pohody. 

Vzorový jedálniček_Martin_2. mesiac
Vzorový jedálniček_Martin_2. mesiac
23
JUN

Tréner Michael Achberger prekonzultoval Martinove tréningy so všetkými trénermi v tíme. Na základe získaných informácií upravil Martinovi jedálniček na ďalší mesiac. 

Tajomstvo účinného boja so stresom
redakcia
Tajomstvo účinného boja so stresom
23
JUN

Stres a hektika modernej doby bezpochýb ovplyvňujú náš organizmus. Ako je možné účinným spôsobom bojovať proti stresu?

Cyklistický tréning pokročilí_6.týždeň
redakcia
Cyklistický tréning pokročilí_6.týždeň
22
JUN

Už 6. týždňov trénuje Martin na svoj pretek. Trenérka Andrea po prvom mesiaci zhodnotila, že Martin trénuje nadpriemerne a jeho výkon sa zlepšuje. Aj vďaka presným tréningom, ktorý ma stanovený aj na tento týždeň. 

Raftovanie na divokých riekach je niekedy viac ako tréning vo fitcentre
Martin

Ako som už avizoval v minulom blogu, štvrtý týždeň som strávil v Bosne a Hercegovine na dobrodružnej dovolenke spojenej s raftovaním na balkánskych riekach a spoznávaním krajiny.

Ako posilniť a vypracovať štíhle stehná
Ako posilniť a vypracovať štíhle stehná
17
JUN

Tréning stehien patrí k najťažším, pretože ide o pomerne náročné cvičenie a to z dôvodu zapájania veľkého počtu svalových skupín. 

Cyklistický tréning pokročilí_5.týždeň
redakcia
Cyklistický tréning pokročilí_5.týždeň
14
JUN

Prvý mesiac tréningov má za sebou aj Martin. Ako zdatnejšiemu cyklistovi mu trénerka začína trochu viac nakladať. Aký tréning ho čaká nasledujúci týždeň?

Pravidelným bicyklovaním proti stresu a depresii
Mirka

Bicyklovanie je aeróbnou aktivitou, ktorá odbúrava psychické napätie, zmierňuje stres, depresiu i úzkosť. 

Spoznávame Záhorie na bicykli: Zaujímavé cyklistické trasy
Martin
Spoznávame Záhorie na bicykli – zaujímavé cyklistické trasy
8
JUN

Martin počas svojich tréningoch v treťom týždni mapoval trasy na Záhorí. Cyklisti z okolia sa určite potešia novým inšpiráciam. 

Cyklistický tréning pokročilí_4.týždeň
redakcia
Cyklistický tréning pokročilí_4.týždeň
7
JUN

Cyklisti, máte pred sebou štvrtý týždeň tréningu. Pozrite sa, čo si pre vás pripravila trénerka Andrea Juhasová.

Zvoľte stranu: 1-13 | 14-26 | 27-39 | 40-52 | 53-65 | 66-78 | 79-88

Blog

Ďalšie články

Tréning

Ďalšie články

Výživa

Ďalšie články

Inšpirácie

Ďalšie články