Daj cvičeniu štýl s odolnými Supershape PODLOŽKAMI.

Aktualita týždňa – Abdofit alebo vypracované bruško bez bolestí chrbta?

Mirka

Bolí vás z  “brušákovania” chrbát?  Nie ste sami, pretože naučiť sa správnu techniku vykonávania cvikov na brušné svalstvo, vyžaduje trpezlivosť i čas. Abdofit je pomôckou pre tých, ktorí chcú kvalitne precvičiť brušné svaly a chrániť svoj chrbát.

Aktualita týždňa – Abdofit alebo vypracované bruško bez bolestí chrbta?
28. FEB 2013

Podľa výrobcu spĺňa Abdofit dve dôležité požiadavky – efektívne precvičuje priame i šikmé  brušné svaly a je šetrný k chrbtici. Je vhodný pre začiatočníkov aj pokročilých, pretože má 3 rozličné úrovne nastavenia. Vďaka schopnosti „šetriť“ chrbát, je možné brucho precvičovať dlhšie a intenzívnejšie, čo je predpokladom pre získanie atraktívneho brucha.

Okrem celého radu bezpečnostných opatrení, ponúka výrobca aj návod na dosiahnutie čo najlepších výsledkov. K cvičeniu s pomôckou Abdofit odporúča pridať vhodnú aeróbnu aktivitu. Upozorňuje aj na skutočnosť, že brucho nie je vhodné precvičovať každý deň. Teda doprajte svalom 48-hodinový oddych.

Koľko cvičiť? Odporúčanie znie nasledovne – Cvičte 3 až 4 série po 15 až 20 opakovaní zvolených cvikov.

Náš tip – Nezabudnite na úpravu jedálneho lístka, dostatočný pitný režim i vhodný typ kardio tréningu a môžete sa tešiť na dobré výsledky!

Inšpirujte sa ďalšími cvikmi!

Pripravili sme pre vás viac článkov, v ktorých nájdete efektívne cviky na jednotlivé partie tela. S týmito cvikmi rozhodne precvičíte celé svoje telo a dosiahnete výsledky, aké si prajete.


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Aktualita týždňa – Abdofit alebo vypracované bruško bez bolestí chrbta?

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.