Cviky na brucho - získajte pevné brucho

Mirka

Brucho patrí medzi najproblematickejšie partie tela, a preto na jeho spevnenie potrebujete poriadnu dávku trpezlivosti a pravidelné cvičenie. Ponúkame vám cviky na brucho, ktorými sa dopracujete k pevnému sexi brušku.

Olga Bartalska_Brucho_4-3
Zdroj: Tatiana Gernátová pre SUPER BODY 2
8. NOV 2011

Z vlastnej skúsenosti musím konštatovať, že získanie sexi bruška je veľmi náročné. Cvičeniu sa venujem pravidelne, ale nikdy som nebola spokojná s bruškom. Napriek tomu som vytrvala, až nakoniec cvičenie prinieslo vysnívané ovocie. S radosťou pozerám na prvé „tehličky“! Týmto spôsobom by som vás rada motivovala a ponúkam vám overené cviky na brucho, ktorým sa pravidelne venujem na aerobicu. Neváhajte a dajte sa do práce!

Dôležité upozornenia: Nezabudnite na úpravu jedálnička. Pri cvičení je dôležité správne dýchanie. Pri vykonávaní záťaže vydychujte, pri uvoľňovaní sa nadýchnite. Radšej cvičte menej, ale správnou technikou.

Ak chcete schudnúť a spevniť brucho, pomôcť vám môže aj tento jednoduchý cvik:

Tento video tréning je ukážkou z mesačného video programu pre štíhle a pevné telo SUPER BODY. V tomto video programe nájdete 28 plnohodnotných video tréningov pre domáce cvičenie a viac než 12 hodín cvičenia.

Spodné bruško – najproblematickejšia oblasť

Cvik číslo 1

Ľahnite si na podložku a vystrite sa. Podstata cviku spočíva v pomalom zdvíhaní nôh, ktoré by mali v najvyššej polohe zvierať s trupom pravý uhol. Pozor, nohy musia byť pri pohybe vystreté a ruky položené vedľa tela dlaňami nadol. Pohyb dolu vykonávajte približne do vzdialenosti 10 centimetrov nad zem. Nohy nikdy nepokladajte na podložku! Opakujte 10-krát v 3 sériách.

Cvik číslo 2

Poloha je podobná ako pri cvičení číslo 1, pričom nohy sú vystreté a v pravom uhle s trupom. Zdvíhajte (s výdychom) zadok resp. panvu niekoľko centimetrov nad podložku a s nádychom položte na zem. Dôležité je, aby horná časť trupu bola po celú dobu cvičenia položená na podložke. Opakujte 15-krát v 3 sériách.

Horné brušné svaly

Cvik číslo 3

Ľahnite si na chrbát, nohy mierne rozkročte a päty tlačte do podložky. Ruky dajte za hlavu tak, aby bola hlava v predĺžení s chrbticou. Dosiahnete to tak, že sa po celý čas cvičenia dívate na jeden bod na strope. Nepomáhajte si rukami, lakte musia smerovať do strán. S výdychom trup zdvihnite, s nádychom položte na podložku. Hlavu nepokladajte na zem. Opakujte 10-krát v 3 sériách.

Šikmé brušné svaly

Cvik číslo 4

Poloha je podobná ako pri cviku číslo 3, ale ľavú nohu preložte cez pravé stehno. Vykonávajte pohyb tak, že pravé rameno (nie lakeť!) ťaháte smerom k ľavému kolenu a s nádychom sa vrátite späť. Opakujte 20-krát. Pozor, hlava musí byť v predĺžení s chrbticou a nepomáhajte si lakťami. Cvik opakujte na druhú stranu. Vydržte 3 série.

Stredná časť bruška

Cvik číslo 5

Cvik môžete cvičiť na zemi, ideálna je však lavička vo fitcentre. Sadnite si na koniec lavičky a rukami sa oprite o lavičku takým spôsobom, aby ste udržali rovnováhu. (Ruky dajte za seba a dlaňou sa držte okraja lavičky.) Skrčte nohy, pomalým pohybom a s výdychom ich vystierajte. Na začiatok vám postačia 2 série po 10 opakovaní. Cvik sa dá vykonávať aj na zemi, ale dajte pozor, aby ste nohy nepoložili na podložku.

Záverečné posilnenie celého bruška

Cvik číslo 6

Ľahnite si na podložku a nohy sú nad zemou pokrčené do pravého uhla. Ruky prekrížte cez hrudník a lopatky sú nad zemou. Vykonávajte „malý“ pohyb hrude smerom ku kolenám a späť. Opakujte 15-krát v 3 sériách.

Náš tip: Cviky vykonávajte v ľubovoľnom poradí po jednej sérii a postupne ich za sebou opakujte tak, aby ste dosiahli stanovený počet odcvičených sérií.

Inšpirujte sa ďalšími cvikmi!

Pripravili sme pre vás viac článkov, v ktorých nájdete efektívne cviky na jednotlivé partie tela. S týmito cvikmi rozhodne precvičíte celé svoje telo a dosiahnete výsledky, aké si prajete.


Pozrite si video ako sa cvičia správne a efektívne cviky na brucho


DISKUSIA K ČLÁNKU (4)

Diskusia k článku - Cviky na brucho - získajte pevné brucho

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

cervenkovaviki@gmail.com
cervenkovaviki
 29.5.2018 15:29

Màm 15 rokou a nemàm vela podkožného tuku pôjde mi to vyformovať?A za aký čas ste dosiahly tehličky?za odpoveď vopred ďakujem

 
chudnutiedieta.sk
chudnutiedieta.sk
 20.1.2014 1:14

Cviky na brucho tu - http://chudnutiedieta.sk/cviky-na-brucho-a-jeho-chudnutie/

 
Ladymum
Ladymum
 10.11.2011 8:39

Ako casto v ramci jedneho tyzdna treba cvicit brucho? dvakrat? trikrat? alebo viac?

 
Liška Eliška
Liška Eliška
 8.11.2011 11:16

jeeej super, diky za navod. To mozem cvicit aj doma smajlik - 18

 

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2678
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.