6 cvikov pre ženy, ktoré dajú ochabnutým rukám navždy zbohom

Zodvihnete ruku a „niečo“ vám na nej nepekne ovísa? Zbavte sa ochabnutého svalstva jednoduchými cvikmi, z ktorých si vyberú aj začiatočníčky. 

6 cvikov pre ženy, ktoré dajú ochabnutým rukám navždy zbohom
24. SEP 2015

Ak vás už nebaví pozerať na svoj ochabnutý triceps a túžite po pevných a vyformovaných rukách, zaraďte do svojho tréningového plánu jednoduché, ale účinné cviky.

Cvik číslo 1

Kľuky patria medzi funkčné cviky, ktoré posilňujú viacero svalových skupín. Teda okrem paží napríklad aj prsné svaly či stred tela. Začiatočníci sa môžu oprieť o kolená, kľuky sú tak jednoduchšie.

Cvik číslo 2

Tricepsový zdvih môžete vykonávať aj doma s pomocou stoličky. Oprite sa dlaňami o stoličku tak, že prsty smerujú dopredu a dlane sú od seba na šírku ramien. Panvu pomaly spúšťajte smerom nadol, pričom je dôležité, aby lakte smerovali dozadu. Potom sa vráťte nahor.

Cvik číslo 3

Tretí cvik môžete vykonávať postojačky alebo v sede. Dôležité je, aby bolo brucho spevnené.  Ruky upažte, lopatky tlačte k sebe. Ramená smerujú dozadu a nadol. Potom kmitajte pažami smerom hore a dolu v rozsahu asi 20 centimetrov. Môžete použiť aj závažie v podobe fľašky s vodou.

Cvik číslo 4

Bicepsový zdvih môžete vykonávať v stoji alebo v sede. Ruky pripažte a držte jednoručné činky alebo fľašky s vodou tak, aby boli dlane smerom k telu. Potom zdvíhajte závažie smerom k hrudníku.

Cvik číslo 5

Ďalší cvik vykonávajte v stoji, nohy sú mierne rozkročené. Do rúk vezmite činky a ruky rozpažte a opisujte nimi kruhy od malého po najväčší a opačne.

Cvik číslo 6

Francúzsky tlak môžete vykonávať na lavičke alebo na podložke. Nohy sú v kolenách mierne pokrčené. Ruky s jednoručnými činkami zdvihnite hore kolmo k podložke a smerujte s nimi za hlavu tak, že ruky sú v lakti pokrčené. Dávajte pozor, aby ste sa činkami nedotkli podložky.

Zdroj foto: flickr.com, zdroj video: youtube.com

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

20-minútový domáci tréning na každý deň20-minútový domáci tréning na každý deň

Tento 20-minútový domáci tréning je ideálny, pretože pomáha udržať zdravie, byť fit a znížiť podiel tuku. 

 

 

6 cvikov na uvoľnenie chrbta v kancelárii6 cvikov na uvoľnenie chrbta v kancelárii

Trávite celé dni v robote? Sedíte, pracujete, hrbíte sa a na konci dňa vás bolí celý človek? 

 

 

Ako posilniť hornú časť telaAko posilniť hornú časť tela

Silná horná časť tela je rovnako dôležitá ako spodná časť.


Anketa

Prečo pravidelne cvičíte?

Chcem sa zbaviť prebytočných kíl.
Túžim mať vyformovanú postavu.
Šport mi pomáha ventilovať sa.
Chcem voľný čas tráviť zmysluplne.

Celkom hlasovalo: 651

Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Suchárová - redaktorka Cvičte.sk

Som manželkou úžasného chlapa, mamou malej nezbedníčky a milovníčkou zdravej a pestrej vegetariánskej kuchyne. Okrem toho je mojou vášňou písanie – niekoľko rokov sa venujem písaniu, editovaniu i copywritingu pre weby i časopisy. Svet zdravej výživy a vôbec zdravého životného štýlu ma fascinuje natoľko, že jedným z mojich snov je vlastné výživové štúdio. Aj preto sa v oblasti výživy stále vzdelávam. Som presvedčená o tom, že správne zvolenou stravou môže človek nielen schudnúť, ale aj vyriešiť rôzne zdravotné ťažkosti. Okrem toho som fanúšičkou pozitívneho myslenia a ako matka propagujem kontaktné rodičovstvo, pretože si myslím, že aj to je spôsob, ako zmeniť svet k lepšiemu.

https://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 6 cvikov pre ženy, ktoré dajú ochabnutým rukám navždy zbohom

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2678
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.