24. JUL 2011

Krásne a pevné prsia cvičením

Tinka

Ktorá žena by netúžila po krásnych a pevných prsiach? Takých, ktoré neovísajú a skvele vyzerajú aj bez podprsenky. Zaujalo vás to? Máme návod, ktorý určite pomôže.

Každá žena môže mať krásne a pevné prsia. Prinášame vám návod ako na to!

Bez cvičenia to nejde!

Pravidelným cvičením dokážeme spevniť prsné svalstvo natoľko, že prsia vyzerajú sviežejšie, mladšie a jednoducho pevné. Vhodným športom je plávanie, ktoré posilňuje chrbtové svalstvo a pomáha vzpriamenému postoju. Rovnako sa odporúča bicyklovanie, v zime bežky, či používanie posilňovacích prístrojov založených na podobnom princípe. Ale aj niektoré špeciálne jogové cvičenia.

Ak vás neoslovilo cvičenie, za ktorým sa musíte vybrať mimo priestor vášho bytu, skúste domáce cviky ako:

  • Plávanie na suchu

Jednoducho si ľahnite na brucho, ruky vystrite tak, aby s telom tvorili pravý uhol. Hornú časť tela zdvíhajte pomaly smerom nahor a snažte sa plávať prsia. Cvičenie by malo trvať po päť nádychov a výdychov.

  • Tlak dlaní

Postavte sa vzpriamene, nohy sú spojené. Ruky spojte v dlaniach pred telom. Striedavo ruky smerujú nahor (vzpažiť) a naspäť do pôvodnej pozície (predpažiť). Dlane neustále tlačte proti sebe, a v tlaku nepoľavujte počas celej doby cvičenia. Opakujte do mierneho vyčerpania.

Využite pomôcky, ktoré sa nájdu v každej domácnosti  

  • Knihy
Postavte sa vzpriamene, do oboch rúk si vezmite primerane ťažké knihy. Jedna ruka smeruje nahor v pripažení, druhá nadol. Švihom ich vymeňte. Chrbát držte stále vystretý a nadychujte sa počas zmeny rúk.

 

  • Fľaše s vodou

Ľahnite si na chrbát. Do každej ruky si zoberte pol litrovú fľašku s vodou. Ruky vystrite v ramenách a pomaly ich zdvíhajte aj s fľaškami nad seba. Snažte sa nedvíhať chrbát od zeme. Opakujte v sériách po 10 zdvihov.

Po ukončení série ruky nechajte ruky vo vzduchu pred sebou vzpažené aj s fľaškami. Postupne ich pokrčte v lakťoch a opäť vystrite.

A ešte pár rád na záver

Okrem cvičenia je rovnako dôležite dodržiavanie zdravého životného štýlu, pitného režimu v podobe neperlivej vody a nesladených ovocných štiav. Používanie špeciálnych výrobkov na oblasť dekoltu dokáže tiež pomôcť pri snahe získať pevné prsia. Krémy a gély určené na partie pŕs a dekoltu dodávajú pokožke pružnosť, dokážu zmierniť proces starnutia a pokožka zostáva jemná aj na dotyk.

A ešte jedna veľmi dôležitá rada na záver! Nehrbte sa!

Správne držanie tela môže definitívne ovplyvniť vonkajší vzhľad vašich pŕs. Práve posilňovaním chrbtového svalstva dokážete zaistiť aj ich pevnosť. Sledujte sa pri chôdzi, pozeraní televízie, či sedení pri počítači. Snažte sa tlačiť ramená dozadu a byť vystretá. Už len pri tomto jednoduchom pohybe sa do centra pozornosti dostanú práve prsia a vy budete vyzerať o sto percent ženskejšie.


DISKUSIA K ČLÁNKU (1)

Diskusia k článku - Krásne a pevné prsia cvičením

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

Ladymum
Ladymum
 27.7.2011 10:24

Jeej, tak toto sa mi zide a super, ze ste dali tipy ako posilnit prsne svaly aj doma smajlik - 18

 

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 856
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.