Var rýchlo a chutne s knihou ZDRAVÉ RÝCHLOVKY 2.

Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!

Cítite sa po zime mľandravo a neviete sa dočkať chvíle, keď vybehnete von a dáte si do tela poriadnym kardio tréningom? Tu ho máte! 

Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!
22. MAR 2016

Benefitov kardio tréningu je neúrekom – posilní kardiovaskulárny systém, nakopne metabolizmus, zlepší hormonálny profil, zvýši sebavedomie a dodá energiu. Potrebujete viac?

Ako na to?

Skôr ako sa naplno pustíte do tréningu, doprajte si dôkladné rozohriatie. Pripravíte tak telo na záťaž a predídete zraneniu. Potom vám už nič nebráni v absolvovaní akčného tréningu. Najprv vykonajte prvé štyri cviky v uvedenom počte opakovaní. Potom si doprajte minútovú prestávku na vydýchanie a pokračujte ďalšími cvikmi podľa zoznamu. Po zvládnutí všetkých deviatich cvikov si dajte dve minútky na vydýchanie a všetko zopakujte znovu.

1. Skákajúci panák (25 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

2. Zakopávanie namieste (50 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

3. Froggers (20 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

4. Šprint namieste (50 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

  • Po tomto cviku nasleduje minútová prestávka na vydýchanie.

5. Skater (20 opakovaní na každú stranu)


Zdroj video: www.youtube.com

6. Front kick (20-krát na každú nohu)


Zdroj video: www.youtube.com

7. Plank jacks (25 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

8. Skoky do boku (20 opakovaní na každú stranu)


Zdroj video: www.youtube.com

9. Horolezec (30 opakovaní každou nohou)


Zdroj video: www.youtube.com

  • Po tomto cviku nasleduje odpočinok 2 minúty. Následne všetko za sebou zopakujte ešte 1 až 2 razy podľa kondície. Po skončení sa vydýchajte a telu doprajte statický strečing.
Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o:

10 cvikov s vlastnou váhou, s ktorými budete zhadzovať10 cvikov s vlastnou váhou na účinné schudnutie

Pevnejšie a zdravšie telo vám bez problémov zabezpečí cvičenie s vlastnou váhou tela – bez používania posilňovacích strojov alebo činiek.  

 

Čo robiť s ovädnutým tricepsom?Čo robiť s ovädnutým tricepsom?

Veľa žien má problém s ochabnutou zadnou časťou paže. 

 

Útok na prsia – pevné a sexi prsia vďaka cvičeniuÚtok na prsia – pevné a sexy prsia vďaka cvičeniu

Hoci je veľkosť pŕs daná geneticky, ich pevnosť a vzhľad sa dá vylepšiť. 

 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Suchárová

Redaktor, editor, copywriter. Viac sa dozviete na mojej stránke:

https://www.miroslavasucharova.sk/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.