1. JUL 2016

FOTOTRÉNING Evelyn vo fitcentre

Chcete vidieť, ako Evelyn drie vo fitcentre a skúsiť si jej tréning na vlastnej koži? 

Máte jedinečnú šancu, pretože vám ponúkame kompletný rozpis Evelyninho tréningu aj s fotografiami. Tak čo, dámy, dáte to, alebo nie?

Evelyn cvičí 5-krát týždenne

Evelyn si dala pred niekoľkými mesiacmi cieľ, že chce za 6 mesiacov zhodiť 20 kíl a cítiť sa vo svojom tele zdravo a spokojne. Tejto méte prispôsobila stravovací režim i tréningový plán, s ktorými jej pomohol skvelý tréner Jaro Figura z Body Energy Clubu. Evelyn podľahla rytmom zumby, ktorej sa venuje dva razy týždenne. Navyše trikrát do týždňa poctivo cvičí v posilňovni vysoko intenzívny tréning, ktorý je zostavený tak, aby spálila čo najviac tukových zásob.

Vysoko intenzívny tréning na spaľovanie tukov

Na začiatku každého tréningu je potrebné dokonalé rozohriatie, ktoré pripraví telo na záťaž a je prevenciou zranenia. Evelyn teda najprv absolvuje  rozohriatie na bežeckom páse. Po ňom nasleduje konkrétny tréning, v rámci ktorého odcvičí niekoľko zostáv dvoch cvikov, pričom počet opakovaní má presne stanovený. Napríklad v rámci jednej zostavy strieda kľuky a drepy, teda odcvičí na striedačku v 4 sériách 10 kľukov a 20 drepov. Cviky v rámci sérií sú zvolené tak, aby precvičili hornú i dolnú časť tela (napríklad výpady a skracovačky). Medzi tieto zostavy dvoch cvikov je ešte vložené kardio.

Tréningový rozpis

Kardio na rozohriatie

Evelyn najprv absolvuje 10 minút na bežeckom páse s nastaveným sklonom a na stupni 6.

Evelyn pás
Evelyn pás

Prvá dvojica cvikov

Evelyn odcvičí na striedačku 10 kľukov a 20 drepov 4-krát za sebou.

  • Kľuky 10 opakovaní

Evelyn kľuky
Evelyn kľuky

  • Drepy 20 opakovaní

Evelyn drep
Evelyn drep
Evelyn drep

  • Všetko odcvičiť v štyroch sériách za sebou. 

Druhá dvojica cvikov

Pozostáva z dvoch cvikov – dvíhania panvy v ľahu počas 1 minúty a dvíhaní vystretých nôh v ľahu 20-krát za sebou v štyroch sériách. Ak Evelyn nevládze, môže nohy mierne pokrčiť, pretože je to lepšie, ako prehýbať chrbát.

  • Dvíhanie panvy v ľahu 1 minúta

Evelyn panva
Evelyn panva

  • Dvíhanie vystretých nôh v ľahu 20 opakovaní

evelyn nohy
evelyn nohy

  • Odcvičiť 4-krát za sebou.

Kardio na bicykli

Po drine v podobe posilňovacích cvikov nasleduje bicyklovanie v dĺžke 2 km, rýchlosťou 30 km za hodinu.

evelyn bike
evelyn bike

Tretia dvojica cvikov

Aj ďalšiu dvojicu cvikov vykonáva Evelyn v štyroch sériách – strieda 20 výpadov každou nohou a 30 skracovačiek.

  • Výpady každou nohou po 20 opakovaní

evelyn výpady

evelyn výpady

  • Skracovačky po 30 opakovaní

evelyn skracovačky
evelyn skracovačky

  • Všetko odcvičiť na striedačku v 4 sériách.

Kardio na orbitreku

Na záver musí ešte mladá žena absolvovať 20 minút na orbitreku.

evelyn rotoped

Tak čo, baby, dali ste to aj vy? 

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Ako odolávam pokušeniam? niekedy zlyhám!Ako odolávam pokušeniam? Niekedy zlyhám!

Už dva mesiace idem stále tvrdo za svojím cieľom – za 6 mesiacov chcem schudnúť 20 kg. 

 

Na čo sa obviňovať? jednoducho začnite a zmeňte to!Načo sa obviňovať? Jednoducho začnite a zmeňte to!

Minule som videla vo fitcentre 60-ročnú babku, ktorá skákala ako besná a ja som ledva vládala. A to mám len 25 rokov.

 

Prvý tréning bol naozaj hrozný a ťažký!Prvý tréning bol naozaj hrozný a ťažký!

Evelyn má už niekoľko tréningov za sebou. Neposunulo ju to len fyzicky, ale aj osobnostne. Avšak na úplné začiatky nespomína najradšej – boli pre ňu veľmi ťažké. 

 


Autor článku

MartinToth

Martin Toth

Na stránke Chcem, aby si TY bola FIT pomáham mladým ženám byť fit, ale tak, aby to naozaj dokázali zvládnuť. Nie som však fitnes tréner. Môj prístup je úplne odlišný. Zameriavam sa na vytváranie nových zvykov. Ak si zvedavá, viac sa dozvieš tu:

http://martintoth.me/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - FOTOTRÉNING Evelyn vo fitcentre

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.