15. DEC 2011

Aerobic cviky na získanie sexi zadočka!

Mirka

Pekne tvarovaný zadok nie je zadarmo. S troškou námahy ho však môžete získať spolu s nami. Neváhajte a pridajte sa!

Aerobic je jedným z najznámejších aeróbnych aktivít vôbec. Nezaobíde sa bez posilňovacích cvičení. Posilňovacie cvičenia na zadoček sú neodmysliteľnou súčasťou aerobicu. Poďme si ich zacvičiť spolu!

Cvičenie číslo 1

Ľahnite si chrbtom na podložku, ruky sú vedľa tela. Nohy pokrčte v kolenách, chodidlá sú celou plochou na podložke. Zodvihnite zadok, boky a celú dolnú časť chrbta (nemýľte si cvik so zdvíhaním panvy). V danej pozícii vytrvajte, vráťte sa do východiskovej pozície a opakujte 15-krát v 3 sériách. Cvik si môžete sťažiť tak, že jedna noha je pri cviku vystretá tak, že stehná sú rovnobežne. Nohy vystierajte striedavo.

Cvičenie číslo 2

Drepy sú jedným z najlepších cvičení určených pre tvarovanie zadnej časti tela. Do rúk uchopte jednoručky dlaňami k telu (nie sú podmienkou), ruky sú voľne spustené pri tele, nohy mierne rozkročené. Chrbát je vystretý, pomaly vykonávajte drep až do polohy, kým nie sú stehná takmer rovnobežne s podložkou. Pomaly sa vráťte do východiskovej polohy a opakujte. Ak chcete dať svojmu pozadiu maximálne zabrať, maximálne rozkročte nohy a špičky smerujú von.

Cvik číslo 3

Pre tretí cvik budete potrebovať debničku, ktorá by mala siahať asi 8 centimetrov pod vaše koleno. Postavte sa 30 centimetrov pred debničku s rukami vbok. Ľavé chodidlo umiestnite na debničku. Tlakom premiestnite telo nahor na debňu a vráťte sa do východiskovej polohy. Opakujte na každú stranu aspoň 15-krát v 3 sériách.

Cvik číslo 4

Pre získanie sexi pozadia je nevyhnutný starý známy cvik – zdvíhanie panvy. Ľahnite si na podložku, ruky sú pri tele. Nohy sú v kolenách pokrčené a chodidlá celou plochou na podložke. Zodvihnite panvu niekoľko centimetrov nad podložku a s nádychom sa vráťte do východiskovej polohy. Pozor, panvu nepokladáme na podložku. Opakujeme 3 série po 15 až 20 opakovaní.

Cvik číslo 5

Jednoduchý cvik na spevnenie zadnej časti tela sa vykonáva v ľahu na boku. Kolená pokrčte tak, aby tvorili pravý uhol. Hornú nohu vystrite a zdvíhajte čo najvyššie. Opakujte 15-krát v 3 sériách. Potom nohy vymeňte.

Cvik číslo 6 – môžete ho robiť hocikde!

Svaly zadočka môžete tvarovať nonstop - doma pri varení, státí v autobuse alebo v kancelárii. Podstata je jednoduchá. Pomaly sťahujte zadné svaly a uvoľňujte. Účinky cviku sa dostavia onedlho!

Tipy pre účinné cvičenie zadných partií

  • Jednotlivé opakovania robte v pomalom tempe. Čím pomalšie, tým lepšie.
  • Zadok precvičujte tak, že počet opakovaní je vyšší ako pri ostatných telesných partiách resp. pomalé tempo a veľa opakovaní sú skvelou kombináciou pre získanie sexi zadku.
  • Sexi zadoček je výsledkom tvrdej práce – cvičte pravidelne a cvičenia obmieňajte, nesmú vás nudiť!
  • Ku precvičovaniu zadočku pridajte oblasť stehien – do zostáv cvičení zaraďujte predné i zadné výpady, zanožovanie v polohe kľačmo, drepy alebo jednoduché výstupy na lavičku.
  • Samotný tréning nestačí, upravte stravovacie zvyklosti!

Inšpirujte sa ďalšími cvikmi!

Pripravili sme pre vás viac článkov, v ktorých nájdete efektívne cviky na jednotlivé partie tela. S týmito cvikmi rozhodne precvičíte celé svoje telo a dosiahnete výsledky, aké si prajete.


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Aerobic cviky na získanie sexi zadočka!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 856
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.