Nakopni sa v novom roku v REŠTART VÝZVE s Michalom Páleníkom.

5 cvikov pre brušné svaly pevné ako skala

K dosiahnutiu vyformovaného bruška vám pomôžu správne zvolené cviky.

5 cvikov na brušné svaly pevné ako skala
13. MÁJ 2016

Získanie vypracovaných brušných svalov patrí k snom, ktoré sa neplnia ľahko. Keďže lokálne sa schudnúť nedá, je nutné upraviť jedálny lístok, venovať sa pravidelne kardio cvičeniu i silovému tréningu, v rámci ktorého môžete vyskúšať niektoré z nasledujúcich cvikov.

Cvik číslo 1

Tento cvik je skvelý na posilnenie celého jadra, teda priameho i šikmých brušných svalov, svalov trupu, zadku, stehien i ramien. To znamená, že ide o skvelý komplexný cvik. Podstata vychádza zo statickej polohy dosky, ktorá je skombinovaná s vytáčaním bedier do strán.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 2

Ďalší cvik sa vykonáva v sede. Posaďte sa, nohy zodvihnite skrížené nahor tak, aby stehná a horná časť trupu tvorili písmeno V. Do rúk vezmite medicinbal (činku) a otáčajte sa z jednej strany na druhú. Pozor, pri prevádzaní cviku je potrebné zotrvať v pozícii písmena V. Ak s tým máte problém, tak cvik urobte s nohami na zemi – pätami sa opierajte o podložku.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 3

Výpady sú výborné na posilnenie zadku a stehenných svalov. Ak však k nim pridáte pohyb navyše, teda vytáčanie trupu do strán, precvičíte si aj šikmé brušné svaly. Pokojne môžete použiť i závažie. Tento cvik je ukážkou toho, že brušné svaly sa dajú precvičiť aj v rámci cvikov, ktoré sú primárne zamerané na posilnenie iných svalových skupín, samozrejme, za predpokladu, že vhodne skombinujete viaceré pohyby.  


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 4

Podstata štvrtého cviku spočíva v zdvíhaní trupu na fitlopte. Ak nemáte k dispozícii fitloptu, môžete použiť aj bosu. Zaujmite polohu na fitlopte – mala by byť oporou pre boky a dolnú časť chrbta. Ruky si dajte za hlavu, vydýchnite a zodvihnite hornú časť tela, následne sa vráťte späť. Nepomáhajte si rukami. Tento cvik výborne precvičí horné brušné svaly.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 5

Tento variant skracovačiek patrí k účinným cvikom na brucho. Vykonáva sa na podložke tak, že spodnú časť chrbta tlačíme k zemi. Kolená pokrčíme do pravého uhla, ruky s prekríženými prstami dáme za hlavu a zodvihneme trup. Následne jednu nohu vystrieme a súčasne vytáčame trup tak, že lakeť jednej ruky smeruje k opačnému (pokrčenému) kolenu.


Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj foto: unsplash.com

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Vzpor kľačmo so vzpažením a zanoženímVzpor kľačmo so vzpažením a zanožením

Sedavé zamestnanie a nedostatok pohybu veľmi často spôsobujú veľké bolesti chrbta a krčnej chrbtice. 

 

Jednoduchý tréning na získanie pevného hrudníkaJednoduchý tréning na získanie pevného hrudníka

Pekné a pevné prsia majú určite veľký vplyv na sebavedomie každej ženy. 

 

Swing je účinný aj na odbúranie tukuSwing je účinný aj na odbúravanie tuku

Ide o veľmi účinný cvik, ktorý sa momentálne dostáva na výslnie. 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Suchárová

Redaktor, editor, copywriter. Viac sa dozviete na mojej stránke:

https://www.miroslavasucharova.sk/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 5 cvikov pre brušné svaly pevné ako skala

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.