17. MÁJ 2015

Kondičný tréning v posilňovni pre začiatočníkov

redakcia

Lucia je v posilňovni začiatočník. Tréner Jakub Slavkovský jej pripravil taký plán, aby sa naučila správne cvičiť a dostala sa čo najskôr do kondície. Podľa jej plánu môžeťe cvičiť aj vy. Pridajte sa!

Keďže je Lucia v posilňovni začiatočník, prvé tréningy budú nenáročné, s nízkou intenzitou, zamerané na celé telo. Jej svaly totiž nie sú pripravené na vysokú záťaž a chceme sa vyhnúť prílišným bolestiam svalov, ktoré by niekoľko dní limitovali prípravu. Počas prvých tréningov budú stačiť na partiu 3-4 série jedného cviku. Počet opakovaní v sériách sa bude pohybovať väčšinou od 12 do 20. Lucia absolvuje všetky série ďaleko od hranice zlyhania svalov. Tento tréning má za cieľ naučenie sa správnej techniky cvikov a pripravenie organizmu na vyššiu záťaž. Tréning bude trvať približne hodinu a prestávky medzi sériami budú 30 sekúnd až dve minúty (podľa priebehu regenerácie po jednotlivých sériách).

CVIK ZAMERANIE POČET SÉRIÍ POČET OPAKOVANÍ
Drepy Nohy 4 12-20
Príťahy hornej kladky   Svalstvo chrbta 4 12-20
Rozpažovačky Prsné svaly 4 12-15
Bicepsový zdvih Biceps 3 12-15
Tricepsové extenzie v sede s jednoručkou Triceps 3 12-15
Sed-ľah Brušné svalstvo   4 8-15
Vzpor na lakťoch (plank)  Hlboký stabilizačný systém 3 20-40 sekúnd výdrž

 

Ako na to? 

Drepy

cyklo drepy

Príťahy hornej kladky

cyklo - pritahy

Rozpažovačky

cyklo rozpazovacky

Bicepsový zdvih

cyklo zdvih

Tricepsové extenzie v sede s jednoručkou

cyklo triceps

Sed - ľah

sed lah

Vzpor na lakťoch (plank)

cyklo plank

Tréningový plán pripravil kondičný tréner Jakub Slavkovský.

Pri každom tréningu je potrebné dopĺňať tekutiny. Minerálna voda BUDIŠ sa postará o správne doplnenie potrebných minerálov.

Foto: Anton Gráf Photographies


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Kondičný tréning v posilňovni pre začiatočníkov

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 

Blog

Ďalšie články

Tréning

Ďalšie články

Výživa

Ďalšie články

Inšpirácie

Ďalšie články