Ako byť fit aj bez fitka? S osobným trénerom na zápästí je to hračka

Advertoriál

Aj vy ste si ešte na začiatku roka povedali, že tento rok to s vašou “letnou postavou” naozaj myslíte vážne, no karty vám zamiešala nečakaná situácia ohľadom pandémie?

Huawei Watch GT2e
Zdroj: Huawei
29. JUL 2020

A navyše, hoci sa situácia stabilizovala a fitká sú už otvorené, stále máte obavy o svoje zdravie a nechcete cvičiť v uzatvorených priestoroch spolu s cudzími ľuďmi? Žiadny problém: smart hodinky Watch GT 2e od Huawei budú vašim osobným trénerom a koučom, takže vysnívanú postavu dosiahnete aj v pohodlí domova.

Ako na to? Tu je niekoľko tipov:

Upravte stravu

Nie nadarmo sa hovorí, že tehličky sa formujú v kuchyni. Dlhší pobyt doma mohol viesť k nesprávnym stravovacím návykom, pretože sme častejšie navštevovali chladničku a jedením zaháňali nudu. Odolajte pokušeniu a nezabudnite, že strava má byť v rovnováhe s aktuálnou úrovňou fyzickej aktivity. Takže prispôsobte príjem kalórií vašej aktivite, vyhýbajte sa najmenej hodnotným jedlám, ako sú sladkosti, čipsy, farebné a sladké nápoje a alkohol. Pri strážení kalórií vám pomôžu smart hodinky Huawei Watch GT 2e - vďaka nim budete mať neustály prehľad o tom, koľko kalórií ste spálili. 

Hýbte sa

Aktívne chudnutie zahŕňa všetok pohyb počas dňa, napríklad upratovanie, nakupovanie, varenie, chodenie po schodoch, prechádzku so psom, či dokonca gestikuláciu rúk. Všetkými týmito naoko drobnými činnosťami môžete spáliť až 2 000 kalórií denne. A Huawei Watch GT 2e vás zakaždým, keď budete nečinný dlhšie ako jednu hodinu, upozornia, že je čas na trochu zdravého pohybu.

Doprajte si kvalitný spánok

Spánok je potrebný nielen pre odpočinok, ale predovšetkým pre celkový zdravotný stav.Odporúča sa aspoň sedem až osem hodín kvalitného spánku. Jeho nedostatok môže zvýšiť riziko srdcových chorôb, obličiek, vysokého krvného tlaku, cukrovky, mozgovej príhody alebo dokonca obezity. FunkciaHuawei TruSleep ™ 2.0 podporuje monitorovanie srdcovej frekvencie v reálnom čase, sleduje dýchanie počas spánku a analyzuje samotný spánok podľa jeho fáz. Okrem toho vás hodinky podrobne informujú o kvalite spánku, vrátane trvania spánku v noci, pomeru hlbokého spánku, pomeru ľahkého spánku, rýchleho spánku, pohybov očí, doby trvania hlbokého spánku, počtu prebudení, kvality dýchania, komplexného monitorovania a návrhov na zlepšenie spánku. Navyše sa smart hodinky od Huawei môžu pochváliť jedinečnou dvojtýždňovou výdržou batérie, vďaka ktorej si ich nemusíte kvôli nabíjaniu dávať dole z ruky ani v noci.

Huawei Watch GT2e

Každý krok sa počíta

Denne sa odporúča prejsť 10 000 krokov. Ako to však dosiahnuť? Napríklad, urobte pár krokov navyše pri návšteve kúpeľne alebo keď si idete zaliať kávu. Ak by to bolo hoci len 50 krokov, ak idete do kúpeľne 10-krát denne, bude to 500 krokov. Ak je to možné, choďte aj na krátku prechádzku, nahraďte výťah schodmi, vystúpte o zastávku skôr. Každý krok môže mať priaznivý vplyv nielen na vaše chudnutie, ale aj na kardiovaskulárny systém. Huawei Watch GT 2e zaznamená váš denný počet krokov, počet spálených kalórií a počet postavení sa.

Vlastná hmotnosť postačí

Tréningy doma môžu byť rovnako účinné ako vo fitnescentre. Nezabudnite na správnu rozcvičku, aby ste predišli zbytočným zraneniam. Stačí desať minút, aby sa zvýšila telesná teplota, ktorú potrebujú svaly, šľachy, kĺby a väzy, aby boli pružnejšie. Je veľa cvičení, ktoré sa dajú robiť len s využitím vašej telesnej váhy, napríklad rôzne varianty skracovačiek, drepy, plank či kľuky. Vyberte si aspoň päť cvikov rôznej náročnosti, so zapojením rôznych svalov a opakujte dve až tri série. Aby bol váš tréning efektívny, mal by trvať najmenej 20 minút. Ak chcete, aby boli účinky cvičenia na vaše chudnutie trvalé, mali by ste cvičiť aspoň trikrát týždenne. 

Nech už si vyberiete akúkoľvek aktivitu, hodinky Huawei Watch GT 2e vám budú oporou vďaka širokému výberu športov. K pôvodným pätnástim tréningovým programom pribudlo ďalších 85 športových režimov, v ktorých si to svoje nájde naozaj každý. Nechýbajú dokonca ani také, ktoré môžete bez problémov vykonávať aj v domácom prostredí - napríklad joga či tanec.


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Ako byť fit aj bez fitka? S osobným trénerom na zápästí je to hračka

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2953
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.