14. APR 2017

Pekné ženské krivky dosiahnete aj jednoručkami

Aj vy chcete mať pekné, vyšportované, štíhle telo? Môžete ho mať, ale nesmiete sa spoliehať len na chudnutie. Skúste napríklad tento postup.

Veľa žien si myslí, že na dosiahnutie štíhleho tela stačí zníženie hmotnosti. Nie je to pravda. Takáto taktika môže síce viesť k štíhlemu telu, ale určite ňou nezískate vysnívanú postavu s peknými krivkami bez zbytočného tuku.

Nezabúdajte na jednu vec - pokiaľ vám ide o štíhle telo, tak musíte nielen spáliť tuk, ale zachovať aj čo najviac svalovej hmoty. Teraz ste sa možno zľakli spojenia “svalová hmota”, ale práve tá vám zabezpečí pekné krivky tela a nie len nízku hmotnosť. A nemusíte sa báť, nehovorím o svaloch, aké majú kulturistky.

Pokiaľ si nebudete úmyselne zvyšovať hladinu testosterónu, žiadne veľké a škaredé svaly vám nehrozia. Namiesto toho dosiahnete prirodzené množstvo svalovej hmoty, vďaka ktorej bude vaše telo vyzerať atraktívnejšie a vy budete spokojná - pretože získate krivky, po akých túži nejedna žena.

Skúste napríklad tento tréning s jednoručkami, precvičíte si ním celé telo:

Nohy a zadok

Drepy s jednoručkami
Výpady s jednoručkami
Rumunský mŕtvy ťah s jednoručkami

Chrbát

Príťahy s jednoručkou v predklone
Mŕtve ťahy s jednoručkami

Prsia

Tlaky na lavičke s jednoručkami
Rozpažovanie na lavičke s jednoručkami

Plecia

Tlaky v sede na lavičke s jednoručkami
Upažovanie v sede s jednoručkami

Biceps

Kladivový bicepsový zdvih s jednoručkami

Triceps

Tricepsová extenzia v sede s jednoručkou

Všetky uvedené cviky vykonajte v troch sériách po 8-12 opakovaní. Pred cvičením si rozohrejte kĺby a svaly dynamickým strečingom a po cvičení na uvoľnenie svalov vykonajte statický strečing.

Ak chcete vidieť výsledky približne do mesiaca vykonávajte tento tréning 3-krát do týždňa a po ňom zaraďte ešte 20 minút ľubovoľného kardio cvičenia. Samozrejmosťou je aj vhodná úprava stravovacích návykov. Ak sa vám podarí všetko dodržať, po mesiaci už určite uvidíte prvé výsledky a budete sa cítiť silnejšie a lepšie. 

Zdroj titulnej fotky: Scott Webb, Licencia CC0


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Pekné ženské krivky dosiahnete aj jednoručkami

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1146
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.