21. FEB 2017

Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!

Precvičiť celé telo pomocou jedného cviku by bolo super. A verte mi, dá sa to. Tento cvik sa volá angličák alebo anglicky burpee. 

Angličáky vám pomôžu zlepšiť si rýchlosť, reflexy a ohybnosť. Spevníte si pomocou neho stred tela, nohy, zadok, chrbát a aj ruky. Okrem toho spálite veľké množstvo kalórií a zlepšíte si celkovú kondíciu.

Čo je to angličák?

Angličák je kombináciou viacerých cvikov. Tvorí ho drep, kľuk, opätovný drep a výskok.

Ako správne cvičiť angličáky

Cvičiť začínate v stoji. Mierne rozkročte nohy, približne na šírku ramien. Následne idete do drepu a v spodnej polohe dáte ruky pred telo a potom na zem. Keď máte dlane na zemi, premiestnite nohy dozadu. Tým sa dostanete do vzporu (poloha, ako pri počiatočnej polohe kľuku). Potom urobíte kľuk, alebo položíte telo na zem a vrátite sa do vzporu. Pri návrate do vrchnej polohy premiestnite nohy späť pod hrudník a vyskočíte. Výskok by mal byť čo najvyšší (ideálne je aj tlesknúť si rukami nad hlavou). Táto kombinácia predstavuje jeden angličák.   


Zdroj: youtube.com

Časté chyby pri angličákoch

  • kúskovanie cviku
  • prehýbanie sa pri drepoch
  • polovičné kľuky alebo vystrkovanie zadku pri kľukoch

Ak si dáte pozor na tieto chyby a budete angličáky vykonávať technicky správne v dostatočnom množstve (15 až 20 opakovaní zo začiatku a následne počet zvyšovať), tak zapojíte pri cvičení celé telo a tým si vybudujete kondičku a sexi postavu vo veľmi krátkom čase. 

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Nezabúdajte precvičovať „core“. tieto cviky sú tie pravéNezabúdajte precvičovať „core“. Tieto cviky sú tie pravé

V poslednej dobe sa stalo veľmi obľúbeným precvičovanie „core“. Ľudia si však pod týmto pojmom predstavujú iba priamy brušný sval a zabúdajú na ďalšie svaly.

 

Nový cvik na zadok? vyskúšajte kmitanie na stranuNový cvik na zadok? Vyskúšajte kmitanie na stranu

Určite každá žena túži po peknom, pevnom a vypracovanom zadku.

 

Mám prirodzene objemnejšie lýtka. dá sa to skorigovať cvičením?Mám prirodzene objemnejšie lýtka. Dá sa to skorigovať cvičením?

Ak patríte k ľuďom s objemnejšími lýtkami, určite nie ste práve nadšení (hlavne čo sa týka žien).


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Angličáky sú dobré nielen na sexi brucho. Presvedčte sa!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1325
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.