20-minútový tabata tréning, pri ktorom sa zapotíte

Máte plný diár úloh, ale napriek tomu by ste si dali radi poriadne do tela? Pri tomto tréningu sa naozaj zapotíte. 

20-minútový tabata tréning, pri ktorom sa zapotíte
13. JAN 2016

Tabata tréning je výborný na budovanie kondície a spaľovanie tukov. Striedanie 20-tich sekúnd driny a 10 sekúnd odpočinku počas štyroch minút (8-krát za sebou) je základným princípom tohto tréningu. Ak si doprajete takýchto kôl 4-5 a odcvičíte ich naozaj naplno, dá vám tabata poriadne zabrať.

Zahriatie

Úvodné rozohriatie nesmie chýbať v žiadnom tréningu. Môžete začať behom na mieste, pri ktorom budete do výšky dvíhať kolená a výborné je aj zakopávanie. Tieto dva cviky striedajte celé štyri minúty podľa pravidiel tabaty, teda 20 sekúnd pôjdete naplno a 10 sekúnd budete odpočívať. Po dokončení každého kola si doprajte 1-2 minúty prestávku a choďte na ďalšie.

Beh na mieste s dvíhaním kolien do výšky

Zakopávanie

Kolo číslo 1

Počas 4-minút striedajte drepy a výpady do strán.

Drepy

Výpady do strán

Kolo číslo 2

Aj druhé kolo bude založené na rovnakom princípe: striedanie nasledovných dvoch cvikov tak, že 20 sekúnd pôjdete naplno a 10 sekúnd budete oddychovať (20 sekúnd scissor jumps, 10 sekúnd odpočinok, 20 sekúnd kľuky, 10 sekúnd odpočinok.....).

Scissor jumps

Kľuky

Kolo číslo 3

Hlboké drepy (plié)

Skater

Kolo číslo 4

Jumping jacks planks

Horolezec


 

Intenzívne video tréningy na domáce cvičenie

Ak nemáte veľa času na tréning, či na cestovanie do fitness centra, vyskúšajte alternatívu k tabata tréningom v podobe HIT (vysoko intenzívnych) cvičení. Krátky HIT tréning si môžete zacvičiť aj podľa nasledujúceho videa.

Tento video tréning je ukážkou z video programu na domáce cvičenie SUPER BODY 2.

V tomto video programe nájdete 16 vysoko intenzívnych HIT tréningov do 30 minút pre intenzívne spaľovanie a rysovanie.

Banner_Super Body 2_1200x600

Ak hľadáte ďalšie vhodné tréningy na spaľovanie tuku a spevnenie tela, vyskúšajte video program na domáce cvičenie SUPER BODY. V tomto video programe nájdete 28 plnohodnotných video tréningov pre domáce cvičenie a viac než 12 hodín cvičenia.

Super Body_On-line_DVD_1920x1080px

Zdroj video: www.youtube.com, Zdroj foto: flickr.com

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Fit po sviatkoch: útok na pevný zadokFit po sviatkoch: útok na pevný zadok

Vypracovať si pevný zadok nie je také jednoduché a hlavne ženy majú s touto partiou problémy. Samozrejme, dá sa všetko. 

 

15-minútový intervalový tréning15-minútový intervalový tréning

Je vaším veľkým nepriateľom pri cvičení čas? Tento intervalový tréning vám dá zabrať, aj keď trvá iba 15 minút.

 

Fitnes tréning, ktorý zvládnete aj domaFitnes tréning, ktorý zvládnete aj doma

Pripravili sme pre vás fitnes tréning, ku ktorému potrebujete iba posilňovaciu lavicu a činky. 

 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Suchárová - redaktorka Cvičte.sk

Som manželkou úžasného chlapa, mamou malej nezbedníčky a milovníčkou zdravej a pestrej vegetariánskej kuchyne. Okrem toho je mojou vášňou písanie – niekoľko rokov sa venujem písaniu, editovaniu i copywritingu pre weby i časopisy. Svet zdravej výživy a vôbec zdravého životného štýlu ma fascinuje natoľko, že jedným z mojich snov je vlastné výživové štúdio. Aj preto sa v oblasti výživy stále vzdelávam. Som presvedčená o tom, že správne zvolenou stravou môže človek nielen schudnúť, ale aj vyriešiť rôzne zdravotné ťažkosti. Okrem toho som fanúšičkou pozitívneho myslenia a ako matka propagujem kontaktné rodičovstvo, pretože si myslím, že aj to je spôsob, ako zmeniť svet k lepšiemu.

https://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 20-minútový tabata tréning, pri ktorom sa zapotíte

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2717
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.