Jakub Slavkovský

Kontaktné údaje

Telefón:0918605733
E-mail:jakub.slavkovsky.7(zavináč)gmail.com

Ďalšia špecializácia

- vedenie tréningu v posilňovni - tréningový a stravovací plán - príprava silových športovcov - diagnostika kondičných schopností - určenie tréningových zón podľa tepovej frekvencie - určenie najefektívnejšej aeróbnej záťaže

Kvalifikácia

- Absolvent Fakulty telesnej výchovy a športu - Tréner kulturistiky fitness a silového trojboja 1. stupňa - Tréner cyklistiky 1. stupňa

Mesto pôsobenia

Bratislava

Profil autora článku

Som absolventom Fakulty telesnej výchovy a športu so skúsenosťami v súťažnom športe. V mládežníckych kategóriach to bol tenis. Neskôr silový trojboj, v ktorom sa mi podarilo získať titul majstra Slovenska. Skúsenosti vo svete fitness zbieram už 13 rokov. V súčasnosti sa venujem tiež vytrvalostnému tréningu v cyklistike.

http://www.fitnesstrend.sk

ČLÁNKY OD JAKUB SLAVKOVSKÝ


Návod na určenie tréningových zón
Návod na určenie tréningových zón
3
AUG

Čím dlhšie budete trénovať, tým sa lepšie naučíte počúvať vlastné telo a narábať s intervalmi v jednotlivých tréningových zónach.

 

Tréningové zóny a ich použitie v tréningu
Tréningové zóny a ich použitie v tréningu
25
JUL

Regeneračná zóna sa dá využiť pri rozohriatí na začiatku tréningu a tiež vo fáze ukľudnenia v jeho závere. 

| Počet komentárov: 1
Monitorovanie vytrvalostného tréningu a intenzita zaťaženia
Monitorovanie vytrvalostného tréningu a intenzita zaťaženia
18
JUL

Zlepšovanie vašej vytrvalosti sa časom spomalí a vy budete musieť svoje telo stále viac stimulovať, aby došlo k ďalšiemu zlepšeniu.

Fyziologické aspekty vytrvalostného tréningu
Fyziologické aspekty vytrvalostného tréningu
11
JUL

Povieme si niečo o fyziológii a o tom, ako vplýva vytrvalostný tréning na náš organizmus, a ako naše telo získava energiu pri športovom výkone.  

 

Čo sú vytrvalostné schopnosti a vytrvalostný tréning?
Čo sú vytrvalostné schopnosti a vytrvalostný tréning?
4
JUL

Najjednoduchšie vyjadrenie vytrvalosti je, že „vytrvalosť je schopnosť odolávať únave.“ 

Príprava cyklistov v posilňovni

Silový tréning prináša cyklistom viaceré prínosy. 

Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 858
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.