Sme priemerom piatich ľudí, s ktorými trávime najviac času

„Náš vonkajší svet je verným zrkadlom nášho vnútorného sveta,“ hovorí kouč pozitívneho myslenia, Miroslav Zaťko.

Celý článok
Jablkový chlieb
Jablkový chlieb
8
DEC

Jablkový chlieb sa v časti Európy pripravuje v adventnom čase. 

Ako cvičiť pri hypermobilite?
Ako cvičiť pri hypermobilite
8
DEC

Hypermobilita nie je choroba. Predstavuje iba odchýlku od normálu, ktorá môže život aj strpčiť. Ako pri nej cvičiť?

11 tipov pre pohodový beh počas chladných dní
11 tipov pre pohodový beh počas chladných dní
8
DEC

Na behu je úžasné aj to, že si ho môžeme dopriať po celý rok, teda aj počas chladnej zimy. 

Bezlepkové perníčky
Bezlepkové perníčky
7
DEC

Základom je buď teffová, alebo tapioková, alebo ciroková múka.

Návod na prípravu rastlinných nápojov v pohodlí domova
Návod na prípravu rastlinných nápojov v pohodlí domova
7
DEC

Sú zdravé, chutné a vhodné aj pre ľudí s intoleranciami či alergiami. Dajú sa kúpiť v obchode, ale s trochou šikovnosti i vyrobiť doma. 

Tipy na rýchle uvoľnenie stuhnutého krku
Veronika Shoebridge
Tipy na rýchle uvoľnenie stuhnutého krku
7
DEC

Stres sa u mnohých zvykne ukladať v krčnej chrbtici, výsledkom čoho je stuhnuté svalstvo krku a s tým spojené nepríjemné bolesti. 

Ako začať pravidelne športovať a vytrvať?
Ako začať pravidelne športovať a vytrvať?
7
DEC

Niekedy nie je ľahké zladiť osobný, rodinný a pracovný život tak, aby sme mali dostatok času na všetkých a na všetko, čo by sme chceli.

Parížske rožky
Parížske rožky
6
DEC

Už pomaly premýšľate nad vianočným pečením? Máme tu pre vás ďalšiu skvelú inšpiráciu.

Bootcamp ma naučil tešiť sa viac zo života
Veronika Shoebridge
Bootcamp ma naučil tešiť sa viac zo života
6
DEC

Nič mi nedodalo takú chuť do života, nikde som necítila takú radosť z pohybu a nič mi tak dramaticky nezmenilo postavu k lepšiemu ako práve bootcamp.

Koľko a aké ovocie môže zjesť bežec?
Koľko a aké ovocie môže zjesť bežec?
6
DEC

Možno na sebe pozorujete, že čím viac beháte, tým pociťujete väčší hlad. Bez výčitiek ho môžete zahnať práve chutnými a zdravými ovocnými plodmi. 

Výpady zatočia s ovisnutou kožou na stehnách
Výpady zatočia s ovisnutou kožou na stehnách
6
DEC

Pekne vytvarovaný zadok a nohy sú snom každej ženy. Jedným z najúčinnejších cvikov na tieto partie sú rôzne variácie výpadov. 

Čokoládový raw koláčik
Čokoládový raw koláčik
5
DEC

Kešu oriešky majú množstvo zdravotných výhod a použijete ich aj v tomto recepte. 

Aké trapasy sa vám môžu stať na hodine jogy?
Aké trapasy sa vám môžu stať na hodine jogy?
5
DEC

Hoci mnohé jogové pozície vyzerajú vznešene a hodiny jogy sa nesú v duchu vážnosti, občas sa stanú aj vtipné trapasy. 

Pripravte si telo na zimné športy
Pripravte si telo na zimné športy
5
DEC

Na outdoorové športy v zime je dôležité sa poriadne vopred pripraviť. Nikto určite nechce po niekoľkých chvíľach strávených na svahu, predčasne ukončiť lyžovačku kvôli rôznym preťaženiam. 

Pre akčné dievčatá: S funkčným tréningom bude telo štíhle a sexy
Pre akčné dievčatá: S funkčným tréningom bude telo nielen štíhle, ale i funkčné
3
DEC

Chceš nielen krásne, ale aj funkčné telo? Telo, ktoré toho veľa zvládne a pritom vyzerá sexi? 

Dámy, vieme, ako schudnete natrvalo a bez hladovania
Dámy, vieme, ako schudnete natrvalo a bez hladovania
2
DEC

Kľúčom k úspechu je zdravá redukčná strava. Neviete, o čom je reč? Do problematiky vás zasvätí skúsená odborníčka na výživu a spoluautorka knihy Zdravé rýchlovky, Julka Rašlová. 

Ďalšie články
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 856
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.