Keď je sila vôle cvičiť silnejšia ako rok narodenia
23
MÁJ
Keď sila vôle zdolá aj rok narodenia
Veronika Shoebridge

Cvičiť sa dá v každom veku. Existujú ľudia, ktorí cvičením prekonávajú nielen svoje hranice, ale aj hranice toho, čoho je ľudské telo schopné. Veď behať maratóny po sedemdesiatke? Nuž, keď hlava chce, aj zdravie dovolí.

Celý článok
Zdeněk Pohlreich hosťom Slovak Food Festivalu
redakcia
Zdeněk Pohlreich hosťom Slovak Food Festivalu
23
MÁJ

Slovak Food Festival, najväčší piknik v meste otvorí svoje brány už po ôsmy krát.

 
Nahradí švihadlo beh?
Nahradí švihadlo beh?
22
MÁJ

Skákanie cez švihadlo pozná určite každý, ale iba málokto ho naplno využíva. Málo ľudí totiž pozná jeho pozitíva a radšej si zabehá. Dokáže teda švihadlo nahradiť beh?

Hľadáte kardio tréning, ale nebaví vás beh? Sú aj iné možnosti
redakcia
Spinning
22
MÁJ

Keď sa povie kardio, ako prvé napadne beh. Aktivita, ktorá je v posledných rokoch nesmierne populárna. Čo však robiť, keď si vás beh nezískal a napriek tomu vás láka kardio tréning? Nemajte obavy, možností je dostatok.

| Počet komentárov: 1
Hroznový cukor pri športe. Dá sa z neho nepribrať?
Hroznový cukor pri športe. Dá sa z neho nepribrať?
21
MÁJ

Hroznový cukor asi poznáte už z detstva pre jeho sladkú chuť a balenie v tvare cukríkov. Dá sa síce kúpiť aj v lekárni, ale to netreba chápať tak, že by mal byť zdravší, ako iné cukry. On síce dokáže byť dobrý pomocník, ale aj veľmi zlý pán.

Výživné recepty pre atlétov
redakcia
Shalane Flanaganová a Elyse Kopecká : BEŽ RÝCHLO, JEDZ POMALY
21
MÁJ

Bež rýchlo, jedz pomaly je viac ako bestseller, publikácia sa v USA stala vydavateľským fenoménom, za štyri mesiace sa predalo viac ako 30 000 výtlačkov. Kniha prekonala oceán a očarila aj francúzskych bežcov, ktorí si ju nevedia vynachváliť. A začína bodovať v celej Európe.

Nezmyslov o strave a výžive je mnoho
redakcia
Smart Talk
20
MÁJ

Čo si naložiť na tanier, keď dávate zabrať kondičke? Možno popri tréningu zhrešiť? Ako si nakalibrovať stravovanie na svoju mieru? Aká strava je vhodná pre vrcholového a rekreačného športovca, ktoré športy si vyžadujú väčšiu pozornosť z hľadiska výživy a ktoré doplnky áno a ktoré nie? 

Vieme, kto je víťazom súťaže FIT LEADER
Palo Hlubina
Vieme, kto je víťazom súťaže FIT LEADER
20
MÁJ

Dva mesiace slovenskí tréneri promovali svoje schopnosti a ľudia a odborná porota hlasovali, kto je najlepší. Teraz už vieme, kto to je.

Rozhýbte svoje bedrové kĺby
Rozhýbte svoje bedrové kĺby
19
MÁJ

Bedrové kĺby patria k najviac namáhaným kĺbom v ľudskom tele. Práve preto je veľmi potrebné s nimi pravidelne kontrolovane hýbať, čo zabezpečí ich lepšie premazanie a tým pádom nižšie opotrebenie.

Quinoa - obilnina plná vitamínov
Janka Chocholová
Quinoa - obilnina plná vitamínov
18
MÁJ

Už ste jedli quinou? Ak nie, skúste ju. Prospieva zdraviu, je bohatá na vlákninu, množstvo vitamínov a minerálov.

Hygge. Naučte sa vychutnávať život!
redakcia
Hygge. Naučte sa vychutnávať život!
18
MÁJ

Asi ste už počuli, že severské krajiny sú z hľadiska kvality života hodnotené ako najlepšie miesta na bývanie. V čom tkvie ich tajomstvo?

Zvládli by ste odbehnúť za pol hodinu 6 kilometrov s 20 prekážkami?
redakcia
Spartan race
17
MÁJ

Jeden Slovák to dokázal. Stalo sa to v Nitre, na tretích Reebok Spartan Race pretekoch počas uplynulého víkendu. Trať merala presne 6,2 kilometrov, a mala viac ako dvadsať prekážok. Počas dňa sa ju pokúsilo zdolať viac ako 4 tisíc pretekárov.

Začínaš behať? Toto sú rady profi atléta, ako začať.
redakcia

Chcete sa zúčastniť niektorého z bežeckých podujatí, ale netrúfate sa postaviť na štartovaciu čiaru bez tréningu? Moderátorka Diana Hágerová sa rozhodla zdokonaľovať v bežeckých technikách, a profesionálny atletický tréner Rado Ivan jej poradil ako nato.

Namixujte si svoj jarný šmrnc
redakcia
Namixujte si svoj jarný šmrnc
17
MÁJ

A to doslova. Veď, čo vás najlepšie po zime nakopne ako pohár, tanier, miska plná vitamínov - sezónnych vitamínov.

5 najlepších cvikov pre rýchle reakcie svalov
5 najlepších cvikov pre rýchle reakcie svalov
17
MÁJ

Či už je vašim cieľom zvýšiť kondíciu, schudnúť alebo nabrať svalovú hmotu, mali by ste sa venovať vytrvalostnému a aj silovému tréningu. Oboma tréningami spolu dosiahnete lepšie výsledky, ako keď jeden z nich vynecháte.

Krémová špargľová polievka- sezónna lahôdka na máj
Alžbeta Jánošíková
Krémová špargľová polievka
16
MÁJ

Sezónna špargle je teraz v najväčšom rozpuku, a preto ti prinášam jednoduchý recept na výživnú polievku pre celú rodinu. Príprava je veľmi jednoduchá, ani sa nenazdáš a za pol hodinky máš tento hladký špargľový krém na stole! Poď si so mnou pripraviť zdravie na tanieri.

Staň sa súčasťou najštýlovejšej dámskej jazdy tohto roku
redakcia
Diva's
16
MÁJ

Hľadáš spôsob, ako si oddýchnuť, načerpať novú energiu, spraviť niečo pre svoje zdravie a zabaviť sa so svojimi priateľkami? Tak potom by si mala spozornieť. JUSTWOMAN by Diva's je jedinečný projekt, vďaka ktorému toto všetko nájdeš na jednom mieste.  15.7.2017 – Veľký Draždiak, Bratislava!

Ďalšie články
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1199
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.