Zapoj sa s nami do BEŽECKEJ VÝZVY 2 spojenej s otužovaním!

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Baklažánová mini pizza
Kristína Suchánková
Baklažánová mini pizza
14
OKT

Baklažánová pizza je odľahčenou verziou klasickej pizze, pričom je vhodná aj pre ľudí, ktorí nemôžu konzumovať lepok. Napríklad parmezán bez problémov tolerujú aj niektorí ľudia s intoleranciou laktózy. Baklažánové pizze si môžete pripraviť aj každú inak, tak aby chuť vyhovovala individuálnym potrebám.

Ako mi beh a otužovanie zmenili život
Jana Šimkovičová
Jana Simkovic_Beh
13
OKT

Pamätám si to ako dnes. Zhruba päť rokov dozadu. Nastala krutá jeseň. Doma dve deti, jedno malo rok a dávalo nám riadne zabrať. Do toho práca, ktorá nevedela počkať.

VIDEO TRÉNING: Dynamické cviky na zadok bez pomôcok
redakcia
VIDEO TRÉNING: Dynamické cviky na zadok bez pomôcok
12
OKT

Chcete si vyformovať zadoček cvičením, pri ktorom nepotrebujete žiadne pomôcky? Vyskúšajte tento účinný, vysoko intenzívny HIT tréning.

VIDEO: Ako sa namotivovať k pravidelnému behu? Radí bežecký tréner Ján Dömény
redakcia
VIDEO Ako sa namotivovať k pravidelnému behu? Radí bežecký tréner - Ján Dömény
11
OKT

Chcete začať behať, ste odhodlaní. Ale vydrží vám to dlho? Aká je tá správna motivácia na to, aby sme behali pravidelne? Poradí vám bežecký tréner Ján Dömény.

Štýlová aj počas tréningu
Advertoriál

Športové aktivity a pravidelný pohyb nás núti k tomu, aby ste prispôsobili výber vhodného a športového oblečenia. Výberom vhodného športového oblečenia a prádla sa postaráte a svoje pohodlie a dobrý športový výkon. 

Krémová karfiolová polievka Jána Pardavého
Ján Pardavý
Krémová karfiolová polievka Jána Pardavého
7
OKT

Túto krémovú polievku pripravíte za menej ako polhodinu a dopriať si ju môžete aj vtedy, ak športujete a dbáte na zdravú stravu.

VIDEO: Ako meniť typy behov, tak aby vás beh bavil a mali ste výsledky?
redakcia
VIDEO: Ako meniť typy behov, tak aby vás beh bavil a mali ste výsledky?
6
OKT

Aj bežecký tréning môže byť pestrý. Nemusíte len utekať, utekať, utekať… a nudiť sa pri tom. Bežecký tréner Ján Dömény vám poradí, aké rôzne typy tréningov si môžete vybrať a ako ich nakombinovať.

VIDEO: Tabata je intervalový tréning, ktorý trvá len krátko
Zena_Podlozka_Priroda
5
OKT

Hoci v dnešnej dobe veľa ľudí vie, že fyzická aktivita je zdravá, stále je veľmi veľké percento populácie, ktoré jej má nedostatok. Čo však cvičiť, ak máte málo času?

Kardio cvičenie: Kedy a ako cvičiť, aby bolo efektívne?
Advertoriál
Kardio cvičenie: Kedy a ako cvičiť, aby bolo efektívne?
4
OKT

Kardio cvičenie je druh aeróbnej aktivity, pri ktorej dostávajú zabrať najmä pľúca a nenamáhate svaly tak, ako pri posilňovaní. Ak ale chcete zhodiť zopár kíl, len s kardio cvičením to nezvládnete. Ako na kardio, aby bolo efektívne?

Potítko nie je jedinou možnosťou. Darčekové vychytávky pre športovcov
Jana Šimkovičová
Postel_Muz_Lopta
29
SEP

Máte najlepšiu kamošku s permanentkami do všetkých fitnes centier v meste? Vaša polovička nezačne deň bez hodinového behu? Nebodaj vaši rodičia sa rozhodli, že sa vyberú po ceste fit životného štýlu? Ak chystáte prekvapenie pre športovca, nikam nechoďte, tento článok je pre vás.

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 3241
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.