2. MÁJ 2012

Zbavte sa prebytočného tuku s cvičením Bodypump!

Mirka

BODYPUMP je cvičenie určené pre tých, ktorí milujú zábavné cvičenie s činkami. Pokiaľ si chcete viditeľne zlepšiť kondíciu a splniť túžbu po vypracovanom tele, BODYPUMP je v tomto smere jednotkou!

Milujete posilňovanie a bez činiek si neviete predstaviť život? Nepatrí kardio tréning medzi vaše srdcové záležitosti, ale uvedomujete si jeho dôležitosť? Hľadáte intenzívne cvičenie, ktoré prináša množstvo zdravotných prínosov? BODYPUMP nepozná slová ako nuda alebo rutina. Zameriava sa na efektívny tréning celého tela najmä prostredníctvom závaží. Je plný zábavy a pozitívnej energie. BODYPUMP nemusí byť o budovaní „veľkých svalov“, ale predovšetkým o získavaní kondície a svalovej sily, ktoré sú neodmysliteľne spojené so sexi krivkami.

BODYPUMP cesta k zdravému a vyformovanému telu

BODYPUMP sa cvičí pri hudbe spravidla 60 minút pod vedením certifikovaného inštruktora. Tréning je prioritne zameraný na osem hlavných svalových skupín. Pri cvičení sa využívajú závažia, ktorých hmotnosť závisí od cieľov jednotlivých účastníkov. Dôležitou súčasťou cvičenia je kardio, ktoré sa vykonáva za výraznej pomoci činiek. Zrýchlené tempo dvíhania závaží pôsobí pozitívne na kardiovaskulárny systém, zlepšuje sa vytrvalosť a celková sila. Súčasťou cvičenia sú klasické, ale overené drepy, kliky či výpady. BODYPUMP tvoria jednoduché choreografie zostavené podľa hudobných skladieb rozličného žánru. Hudba pri cvičení motivuje a vyvoláva pozitívne emócie.

Na začiatku lekcie sa vykonáva rozohriatie pomocou mierneho tempa a ľahkých závaží. Jadro cvičenia je zamerané na intenzívne precvičenie všetkých skupín svalov – nôh, hrudníka, bicepsu, tricepsu, zadku, ramien a brušných svalov.  Záver cvičenia patrí vydýchaniu a strečingu, ktorý eliminuje svalovú bolesť a vznik prípadných zranení.

Ako pôsobí BODYPUMP na organizmus človeka?

  • BODYPUMP pre začiatočníkov zahŕňa prevažne cvičenia s ľahšími váhami a väčším počtom opakovaní. Výsledkom je formovanie svalstva spojené s úbytkom hmotnosti. Za jeden hodinový tréning možno spáliť až 1000 kalórií. Ťažšie váhy a menej opakovaní vedú k naberaniu svalovej hmoty a sú určené skôr pre mužov.
  • Pravidelné cvičenie prináša zlepšenie svalovej sily, vytrvalosti a kondície.
  • Premyslený systém cvičenia je jednotkou v úbytku tukových zásob a budovaní svalovej hmoty, ktorá je „požieračom“ tuku.
  • BODYPUMP vplýva na hustotu kostí a bráni vzniku osteoporózy.
  • Zostavy cvičení sú veľmi jednoduché, pomáhajú budovať sebavedomie a dodávajú pocit uspokojenia.

Niekoľko užitočných informácií o BODYPUMP

S cvičením začínajte postupne, aby sa telo dokázalo zvyšovaniu fyzickej námahy prispôsobiť. Odborníci sa zhodujú na tom, že ak budete cvičiť pravidelne 2 až 3-krát týždenne, po šiestich týždňoch by ste mali dosiahnuť viditeľné zlepšenie v oblasti kondície i fyzického vzhľadu.

 Spravidla je účastníkom k dispozícii viac tried, ktoré sú vytvorené podľa telesnej zdatnosti uchádzačov. Pri cvičení je veľmi dôležité dodržiavať pokyny inštruktora – dbať na správne držanie tela, techniku cvičenia a dýchanie. Jednotlivé pohyby v BODYPUMP sa musia vykonávať plynule a je dôležité naučiť sa počúvať svoje telo.


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Zbavte sa prebytočného tuku s cvičením Bodypump!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 858
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.