Ako správne posilniť prsia, aby boli pevné

Veronika Shoebridge

Pekné prsia rozhodne dokážu žene pridať na sebavedomí. Nie je predsa nič krajšie ako zdravo sebavedomá žena, ktorá je sama so sebou spokojná. Patríte k nim aj vy?

Ako správne posilniť prsia, aby boli pevné
25. JAN 2019

Krásne a pevné prsia

Je síce pravda, že veľkosť poprsia je daná prírodou a cvičenie s jeho veľkosťou nič nedokáže urobiť. Vekom tiež, tak ako na všetko, aj na prsia začína pôsobiť sila gravitácie a tie strácajú svoju pevnosť. Avšak tu už cvičenie pomôcť dokáže. Čiže už vieme, že cesta za krásnym a pevným poprsím je dláždená silnou vôľou a pravidelným cvičením, ale to je dosť všeobecné tvrdenie. Povedzme si teda, aké konkrétne cviky vám tento cieľ pomôžu dosiahnuť.

Cviky na pevné prsia

Jedoručky a lavička. Alebo po anglicky známe ako benchpress. Jednoducho si ľahnite na lavičku a v rukách držte jednoručky. Predpažte a následne pomalým a kontrolovaným pohybom klesajte smerom dolu až pokým sa nedotknete hrudníka a následne sa vráťte do počiatočnej pozície.

Staré, dobré, milované aj nenávidené. Áno reč je o klasike- klikoch. Nerobte ich ani rýchlo ani príliš pomaly. Lakte by ideálne mali pri poklese zovrieť 90 stupňový uhol a dlane o niečo širšie ako ramená. Na začiatok skúste urobiť desať opakovaní a postupne zvyšujte opakovania a množstvo sérií. Samé budete prekvapené, ako rýchlo sa bude vaša kondícia zvyšovať.

Fitlopta je ďalším malým ale zato mimoriadne účinným zázrakom ku závideniahodnému poprsiu. Jeden cvik za všetky vďaka fitlopte je ale zároveň aj poriadne náročný. Síce jednoducho vyzerá. Vezmite si do rúk fitloptu tak, aby vaše dlane boli rovnobežne s prsiami. Následne loptu stláčajte v pravidelných, zhruba 20 sekundových intervaloch. Uvoľnite a opakujte. Bude to bolieť a páliť, ale má to úžasný účinok.

Negarantujeme vám síce, že výsledky uvidíte po jednom dni, ani po týždni či dvoch. Rozhodne sa ale dostavia. To, ako rýchlo, tak to záleží len a len na vás a na tom, koľko času, v akej pravidelnosti a s akou vytrvalosťou sa do toho pustíte.

anita

Ako ešte podporiť pevnosť pŕs

Samotné cvičenie je veľmi účinné. O tom niet pochýb. Ženy by však mali venovať pozornosť aj kvalitnej športovej podprsenke. Ak prsiam nie je počas cvičenia poskytnutá dostatočná opora, tak sa hýbu nielen zhora nadol, ale aj do bokov. Preto by pri každej športovej aktivite mali nosiť športovú podprsenku v správnej veľkosti a vo vhodnej kvalite. Práve kvalitu vám vedia poskytnúť športové podprsenky značky ANITA. V predajniach so spodnou bielizňou vám odborne poradia s výberom správnej veľkosti  športovej podprsenky. Každý rok zbierajú športové modely ANITA ocenenia ISPO, REDDOT design award.


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Ako správne posilniť prsia, aby boli pevné

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2337
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.