Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!

Cítite sa po zime mľandravo a neviete sa dočkať chvíle, keď vybehnete von a dáte si do tela poriadnym kardio tréningom? Tu ho máte! 

Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!
22. MAR 2016

Benefitov kardio tréningu je neúrekom – posilní kardiovaskulárny systém, nakopne metabolizmus, zlepší hormonálny profil, zvýši sebavedomie a dodá energiu. Potrebujete viac?

Ako na to?

Skôr ako sa naplno pustíte do tréningu, doprajte si dôkladné rozohriatie. Pripravíte tak telo na záťaž a predídete zraneniu. Potom vám už nič nebráni v absolvovaní akčného tréningu. Najprv vykonajte prvé štyri cviky v uvedenom počte opakovaní. Potom si doprajte minútovú prestávku na vydýchanie a pokračujte ďalšími cvikmi podľa zoznamu. Po zvládnutí všetkých deviatich cvikov si dajte dve minútky na vydýchanie a všetko zopakujte znovu.

1. Skákajúci panák (25 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

2. Zakopávanie namieste (50 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

3. Froggers (20 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

4. Šprint namieste (50 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

  • Po tomto cviku nasleduje minútová prestávka na vydýchanie.

5. Skater (20 opakovaní na každú stranu)


Zdroj video: www.youtube.com

6. Front kick (20-krát na každú nohu)


Zdroj video: www.youtube.com

7. Plank jacks (25 opakovaní)


Zdroj video: www.youtube.com

8. Skoky do boku (20 opakovaní na každú stranu)


Zdroj video: www.youtube.com

9. Horolezec (30 opakovaní každou nohou)


Zdroj video: www.youtube.com

  • Po tomto cviku nasleduje odpočinok 2 minúty. Následne všetko za sebou zopakujte ešte 1 až 2 razy podľa kondície. Po skončení sa vydýchajte a telu doprajte statický strečing.
Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o:

10 cvikov s vlastnou váhou, s ktorými budete zhadzovať10 cvikov s vlastnou váhou na účinné schudnutie

Pevnejšie a zdravšie telo vám bez problémov zabezpečí cvičenie s vlastnou váhou tela – bez používania posilňovacích strojov alebo činiek.  

 

Čo robiť s ovädnutým tricepsom?Čo robiť s ovädnutým tricepsom?

Veľa žien má problém s ochabnutou zadnou časťou paže. 

 

Útok na prsia – pevné a sexi prsia vďaka cvičeniuÚtok na prsia – pevné a sexy prsia vďaka cvičeniu

Hoci je veľkosť pŕs daná geneticky, ich pevnosť a vzhľad sa dá vylepšiť. 

 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Suchárová - redaktorka Cvičte.sk

Som manželkou úžasného chlapa, mamou malej nezbedníčky a milovníčkou zdravej a pestrej vegetariánskej kuchyne. Okrem toho je mojou vášňou písanie – niekoľko rokov sa venujem písaniu, editovaniu i copywritingu pre weby i časopisy. Svet zdravej výživy a vôbec zdravého životného štýlu ma fascinuje natoľko, že jedným z mojich snov je vlastné výživové štúdio. Aj preto sa v oblasti výživy stále vzdelávam. Som presvedčená o tom, že správne zvolenou stravou môže človek nielen schudnúť, ale aj vyriešiť rôzne zdravotné ťažkosti. Okrem toho som fanúšičkou pozitívneho myslenia a ako matka propagujem kontaktné rodičovstvo, pretože si myslím, že aj to je spôsob, ako zmeniť svet k lepšiemu.

https://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Zn. rýchlo a intenzívne. Týmto kardio tréningom si dáte poriadne do tela!

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2591
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.