25. FEB 2017

Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Na tento tréning nepotrebujete žiadne vybavenie, takže výhovorky sú vylúčené!

Skôr ako sa pustíte do vykonávania tréningu, doprajte si aspoň 5-minútové kardio. Potom odcvičte všetky cviky jeden za druhým v stanovenom počte opakovaní. Po absolvovaní okruhu si doprajte kratučkú prestávku a okruh zopakujte ešte 2-krát. Na záver nezabudnite na vydýchanie a záverečný strečing.

Cvik číslo 1

Postavte sa na šírku ramien, chodidlá sú umiestnené paralelne. Kolená pokrčte a urobte drep až do polohy, že stehná sú rovnobežne s podlahou. Váha tela spočíva na pätách. Pri návrate do stoja zdvihnite nohu do strany. Opakujte 20-krát striedavo na každú nohu.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 2

Cvik vychádza z pozície na štyroch, pričom sa treba dostať do polohy, že chodidlo je na podložke s pätou nad úrovňou podlahy. Následne jedna noha smeruje vystretá nahor (špička je prepnutá) a potom ide plynulým ťahom dopredu k lakťu ruky. Počet opakovaní je 10 každou nohou.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 3

Tretí cvik spočíva vo vykonávaní bočnej dosky, pričom voľná ruka je vystretá nad telom a následne smeruje pod trup. Opakujeme na každú stranu 10-krát.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 4

Ďalším cvikom v poradí je kľuk. Ak nevládzete urobiť klasický kľuk, oprite kolená o podložku. Opakujte 20-krát.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 5

Horolezec je skvelým funkčným cvikom. Nebojte sa vyskúšať ani variant, keď nohy smerujú do strany. Opakujte 20-krát za sebou.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 6

Pri tomto cviku precvičíte aj brušné svaly, pretože k bicyklovaniu v ľahu na chrbte pridáte aj vytáčanie trupu do strán. Opakujeme 10-krát do každej strany.


Zdroj video: www.youtube.com

Cvik číslo 7

Šiesty cvik je väčšine športujúcich žien dôverne známy. Spočíva v zdvíhaní panvy. Opakujeme 20-krát za sebou.


Zdroj video: www.youtube.com

Po vykonaní celého okruhu ho opakujeme ešte 2 razy s krátkou prestávkou. 

Zdroj foto: adidas.sk

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Drep je náročný, ale účinnýDrep je náročný, ale účinný

Drep vždy bol, je a bude dokonalým cvikom.

 

Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?

Kto by nechcel mať počas horúceho leta viditeľné brušné svaly a bruško, ktoré je dostatočne spevnené? 

 

Angličák – najlepší cvik zo všetkých?Angličák – najlepší cvik zo všetkých?

Ak je vaším cieľom precvičiť takmer všetky svaly svojho tela, účinnejší cvik ako angličák nájdete len veľmi ťažko. 


Autor článku

Mirka Mikova

Mgr. Mirka Miková - redaktorka Cvičte.sk

Písaniu sa venujem niekoľko rokov, je mojou prácou i koníčkom. Takisto som vyznávačkou zdravého životného štýlu – pravidelne športujem a nie je mi jedno, čo si dám na tanier. Oblasť výživy ma zaujíma natoľko, že sa v tomto smere aktívne vzdelávam. Nedávno som absolvovala 6-mesačný kurz výživového poradenstva v ČR a plánujem sa zúčastniť ďalších, pretože si myslím, že vedomosti sú základ. Mojím mottom sú slová Usaina Bolta: „Nemožné je len silné slovo používané slabými ľuďmi, ktorí zistili, že je ľahšie žiť vo svete, ktorý im bol daný, ako nájsť v sebe silu niečo zmeniť. Nemožné nie je fakt, ale voľba.“ Viac o mne aj na:

http://bit.ly/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1247
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.