Cviky, ktoré si môžete zacvičiť už ráno v posteli
2. MAR 2017

Cviky, ktoré si môžete zacvičiť už ráno v posteli

Veľa ľudí sa často vyhovára, že nemôžu cvičiť, pretože nemajú čas, alebo keď prídu domov z práce, tak sú už veľmi unavení. 

Je tu však riešenie aj pre nich. Cvičiť sa totižto dá aj hneď po prebudení už v posteli.

Okrem toho, že si týmto cvičením spevníte svaly tela, hormóny, ktoré sa pri cvičení uvoľňujú, vám zaručene zlepšia náladu do začínajúceho sa dňa. 

Ideálne cviky, ktoré môžete vykonať už ráno v posteli

Panvový most

V ľahu na chrbte pokrčte obe nohy a chodidlá umiestnite pod úroveň kolien, na šírku bedier, rovnobežne k sebe. Ruky nechajte voľne pri tele. S výdychom ťahajte panvu nahor so súčasným zaťahovaním svalstva zadku a s nádychom vráťte tesne nad posteľ.

Skracovačky s prinožovaním a roznožovaním

Ľahnite si na chrbát a natiahnite rovné nohy do výšky (približne do 45° uhla s posteľou). S výdychom zdvihnite lopatky z postele a roztiahnite nohy. S nádychom si ľahnite a nohy spojte.

Bočný plank

Ľahnite si na bok, nohy si položte na seba. Oprite sa o pravý lakeť. S výdychom zdvíhajte pravý bok hore a s nádychom ho spustite späť. So zdvihom panvy môžete aj upažiť a následne pripažiť. Najskôr odcvičte pre jednu a následne pre druhú stranu tela.

Unožovanie

V ľahu na boku si položte nohy na seba a unožujte s výdychom a s nádychom ju spustite späť na spodnú nohu. Najskôr odcvičte pre jednu a následne pre druhú stranu tela.

Všetky cviky vykonajte aspoň desaťkrát v troch sériách. Uvidíte, že deň budete mať po takomto rannom cvičení určite nabitý pozitívnou energiou. 

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

3 náročnejšie varianty planku, ktoré si zamilujete3 náročnejšie varianty planku, ktoré si zamilujete

Plank je podľa mňa jeden z najlepších cvikov, pomocou ktorého precvičíte takmer celé telo. 

 

Roztrasené vnútorné stehná – hlavný problém mnohých žienRoztrasené vnútorné stehná – hlavný problém mnohých žien

Roztrasené vnútorné svalstvo stehien je hlavnou príčinou toho, čo spôsobuje, že vaše nohy vyzerajú tučné. 

 

Kruhový tréning s vlastnou váhou pre ženyKruhový tréning s vlastnou váhou pre ženy

Na tento tréning nepotrebujete žiadne vybavenie, takže výhovorky sú vylúčené!


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Cviky, ktoré si môžete zacvičiť už ráno v posteli

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 1424
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.