5. MAR 2012

Antigravity Joga – letecká akrobacia v hojdacej sieti

Mirka

Zábavná, účinná a určená pre ľudí, ktorí sú prístupní novým myšlienkam. Spája v sebe výhody jogy, pilatesu, tanca i tanečnej akrobacie. Spočiatku si vyžaduje trpezlivosť, pretože jednotlivé prvky sú výsledkom určitých zručností. Avšak kto začne, zamiluje si ju!

Chceli by ste aspoň čiastočne cítiť vzrušenie, ktoré prežívajú protagonisti Cirque du Soleil, keď visia vo vzduchu? Potom neváhajte a vyskúšajte pomerne nový trend v cvičení - Antigravity jogu! Antigravity joga patrí k výtvorom bývalého gymnastu a choreografa Christophera Harrisona, ktorý pôsobí na Broadwayi. Zaujímavá, zábavná a účinná kombinácia niekoľkých cvičebných programov zaručuje spokojnosť každého účastníka.  

Čo je Antigravity Joga?

Antigravity joga sa vykonáva prostredníctvom hojdacej siete upevnenej vo vzduchu, ktorá slúži ako podporný systém pri vykonávaní jednotlivých cvikov. Konkrétne cviky sú inšpirované jogou, pilatesom, tancom a prvkami akrobacie. Cvičenie slúži pre posilnenie celého tela a zlepšenie flexibility, pričom sú chránené kĺby. Riziko zranenia je minimálne.

11 dôvodov, pre ktoré sa oplatí Antigravity jogu vyskúšať

  1. Prináša úľavu od bolestí chrbtice a celkovo pozitívne pôsobí na chrbtový aparát – dokáže napraviť dôsledky spôsobené sedavým spôsobom života i nedostatkom pohybu.
  2. Výsledkom pravidelného cvičenia je pevnosť a pružnosť celého tela.
  3. Prvky jogy prinášajú množstvo telesných a psychických výhod, pretože telo, myseľ a duša sú v dokonalej harmónii.
  4. Pilates, ako zložka Antigravity jogy, je účinný aj pri chudnutí resp. tvarovaní problematických partií.
  5. Antigravity joga je formou cvičenia, kde sa človek nenudí a ovládajú ho pocity ako nadšenie a skvelá zábava.
  6. Ste bez športových skúseností, kondície, trápi vás nadváha a obdobie mladosti máte dávno za sebou? Nevadí, pretože Antigravity joga je vhodná pre všetkých.
  7. Cvičenie tohto druhu jogy zlepšuje trávenie a pozitívne pôsobí na lymfatický systém.
  8. Je upokojujúcim prostriedkom pre nervovú sústavu, eliminuje stres, napätie a únavu.
  9. Zlepšuje sebavedomie – úctu k sebe samému.
  10. Človek sa stáva kreatívnejším, pretože získava nové vedomosti, skúsenosti a zručnosti.
  11. Je prostriedkom proti starnutiu!

 Chystáte sa na prvú hodinu? Nezabúdajte, že:

  • Antigravity joga obsahuje akrobatické prvky, ktoré pôsobia na tráviace ústrojenstvo – najedzte sa v dostatočnom predstihu,
  • vhodným oblečením sú dlhé nohavice a bavlnené tričko, pretože sieť pod ťarchou hmotnosti spôsobuje tlak na niektoré partie tela,
  • ak máte zdravotné problémy (napr. vysoký krvný tlak, závrate) konzultujte cvičenie tohto druhu jogy s lekárom,
  • prvé lekcie berte ako zábavu, pretože Antigravity joga je náročnejšia a trvá dlhší čas, kým si jednotlivé prvky osvojíte,
  • dôsledne dodržiavajte pokyny inštruktora a vytvorte si dôveru k hojdacej sieti,
  • Antigravity joga je nevhodná pre tehotné ženy.

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Antigravity Joga – letecká akrobacia v hojdacej sieti

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 858
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.