Vyformuj si telo do plaviek v BIKINI VÝZVE!

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Na dobrú kondíciu vplýva aj poriadny spánok, aj kvalitná výživa
redakcia

Róbert Bereš (na snímke vpravo) je kondičný tréner vrcholových aj amatérskych športovcov. Porozprávali sme sa preto s ním o veciach, ktoré súvisia s budovaním kondície.

Smotanový krém alá Termix
Radoslav Cabúk
Smotanový krém ala Termix
22
JUL

Kyslú smotanu v recepte môžete nahradiť jogurtom. V prípade alergie na laktózu môžete použiť bezlaktózový jogurt, prípadne ovčí alebo kozí. Namiesto masla môžete použiť ghí maslo. Do termixu viete dať akékoľvek orechy, aké vám chutia.

Premena po Bikini výzve: Motivovala ma zvedavosť, či to zvládnem
redakcia
Premena po BIKINI VÝZVE: Motivovala ma zvedavosť, či to zvládnem
21
JUL

Lívia Stopková je matka dvoch detí a hoci po dvoch pôrodoch cítila, že niečo musí urobiť so svojou postavou aj stravou, motivácia a čas sa jej hľadali ťažko. Až kým nenarazila na BIKINI VÝZVU, ktorá jej pozitívne zmenila život.

VIDEO TRÉNING: Pilates cviky pre pevný chrbát
redakcia
VIDEO TRÉNING: Pilates cviky pre pevný chrbát
20
JUL

Ako rozhýbať chrbát? Napríklad cvičením pilates. Nasledujúce cviky vám pomôžu chrbát nielen vyformovať, ale aj zdravo spevniť.

VIDEO: Ako spojiť kalisteniku a systém Tabata
VIDEO: Ako spojiť kalisteniku a systém Tabata
16
JUL

Existuje nespočetné množstvo tréningových štýlov, o ktorých ste pravdepodobne v priebehu rokov počuli a všetky majú pomôcť dosiahnuť vaše ciele v oblasti fitness. Medzi ne patrí aj efektívna tabata.

Ovsená kaša podľa Zdena Cháru
redakcia
Ovsená kaša podľa Zdena Cháru
15
JUL

"Ovsená kaša je moje veľmi obľúbené doplnkové jedlo. Je veľmi rýchle a jednoduché na prípravu, nehovoriac o tom, že aj veľmi zdravé a výživné. Zvyčajne kašu raňajkujem, ale mávam ju aj pred zápasom ako snack alebo pred spaním ako nočný dezert," hovorí o nasledujúcom recepte hokejista Zdeno Chára.

Bikini výzva: Najťažšie na zmene je začať
redakcia
Najťažšie je odhodlanie začať
14
JUL

Mária Papánková je jednou zo žien, ktoré sa prihlásili do BIKINI VÝZVY a nielenže si vyformovala telo, ale zlepšila si aj stravovacie návyky a zbavila sa zdravotných problémov. V rozhovore s ňou sa dozviete aj to, prečo do toho celého išla a ako to dopadlo.

VIDEO TRÉNING: 3 top kardio tréningy
redakcia
VIDEO TRÉNING: 3 top kardio tréningy
13
JUL

Kardio tréningy, alebo tréningy kondície, je vhodné odcvičiť viackrát do týždňa. Nemusíte sa však spoliehať len na beh alebo bicykel. Osviežiť si svoj deň môžete aj týmito troma top kardio tréningami.

Adrenalínové zážitky aj oddych: 5 tipov na nezabudnuteľné outdoorové výlety na Slovensku
redakcia
Adrenalínové zážitky aj oddych: 5 tipov na nezabudnuteľné outdoorové výlety na Slovensku
9
JUL

Slovensko je síce rozlohou malá krajina, no pre outdoorových nadšencov, ponúka veľa. A nemyslíme len turistické trasy po horách, ale aj výlety plné adrenalínu a dobrodružstva. Pripravili sme preto pre vás tipy na unikátne výlety, ktoré môžete absolvovať aj s väčšími deťmi.

TOP 5 zeleninových jedál nielen pre vegetariánov
redakcia
TOP 5 zeleninových jedál nielen pre vegetariánov
8
JUL

Máte chuť na výživné a zdravé jedlo? Z týchto receptov si určite vyberiete, veď sú tam aj tipy od známych športovcov.

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 3208
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.