Poraďte! Snažím sa pravidelne cvičiť ale nikdy nevydržím

Založil Liška Eliška poslať správu
Tak ako každý rok, aj tento som si predsavzala, že začnem opať pravidelne cvičiť. Samozrejme, aby som schudla. Mám kámošku, ktorá cvičí už druhý rok a je to sakra vidieť. Pekne schudla, vyformovala sa jej postava a najlepšie je, že už dlho vôbec nepribrala. Darí sa jej udržiavať si postavu. Takže to je moja motivácia, potrebovala by som zhodiť takých 10 kíl, aby som bola spokojná , ale idete to dosť ťažko dole. Najhoršie je, že asi nemám pevnú vôľu alebo nie som dosť motivovaná ,alebo vždy začnem s posilkou a vydrží mi to taký mesiac. Aj sa tam teším, mám rada ten pocit po cvičení, že som niečo pre seba spravila. Ale potom sa stáva, žed vynechám niektorý týžďeň a už sa mi do toho ťažko dostáva. Chodím raz do týždňa. Myslíte, že to je málo? Má niekto skúsensti s takými ťažkými začiatkami? Kto by mi vedel poradiť?

Pridať diskusiu medzi obľúbené

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

Liška Eliška
Liška Eliška
 13.1.2011 22:40

Lakotka: Takze radis aby som chodila cvicit pravidelne a aby som si spravila harmonogram. Takto som to este nikdy nesledovala, skusim. Este rozmyslam, ci ostat v posilovni alebo sa dat na nieco ine. Akym cvicenim sa najlepsie chudne?
A co znamena upravit si stravu? Neviem ci sa stravujem uplne super alebo nie.

 
Lakotka
Lakotka
 13.1.2011 14:39

Ahoj Eliska. Jedna vec je chciet vyzerat dobre a druha vec je odhodlat sa, zacat a vydrzat. Dala si si ciel 10kil.Za aky cas ich chces schudnut?Dolezite je mat presnu predstavu. Napis si harmonogram, kde si zapises den, cas cvicenia, do kedy chces schudnut, kolko kg za mesiac atd. Zapisuj si do neho cviky, uspechy.. Kup si kalendar najlepsie na stenu a zaznamenavaj si odmakane hodiny, popripade si k nemu pripni fotku pre inspiraciu. Bude ta to posuvat dalej. Prisposob si vsetko tak, aby si minimalne prvy mesiac nevynechala ani jednu naplanovanu hodinu. Raz do tyzdna cvicit urcite nestaci. Ak chces schudnut 10kil musis chodit minimalne 3krat do tyzdna, taktiez si treba upravit stravu a jest pravidelne v mensich porciach. Ak budes chodit cvicit s radostou a budes chodit vzdy v ten isty cas, vsetko si prisposobis cviceniu. Ak sa ti nebude chciet ist, snaz sa premoct, otvor si harmonogram, ten ta nepusti :). Drzim Ti velmi palce!Sportu Zdar smajlik - 7

 
camu
camu
 4.1.2011 19:20

A aké to máš s inými vecmi ktoré chceš (lepšiu prácu, partnera, atď? Nebude to v povnej vôli smajlik - 14

 
Liška Eliška
Liška Eliška
 4.1.2011 18:20

Do posilky chodím sama. Kamoška chodí na nejaké aerobici.

 
Dance4U
Dance4U
 4.1.2011 18:17

A začala si cvičiť v posilovni sama alebo si mala trénera? Lebo dobrý fitness inštruktor vie byť aj dobrý motivátor. A keď si zaňho zaplatíš, tak určite budeš chodiť.

 
Mia
Mia
 4.1.2011 18:15

Začať pravidelne cvičiť nie je nikdy jednoduché. Možno, že tvoj problém bude, že v tom nemáš až také veľké potešenie. Lebo pokiaľ ideš na cvičenie len s tým, že musím schudnúť, musím schudnúť, tak to väčšinou nevydrží. Možno ťa ani psychika nepustí ďalej. a tá ma s chudnutím veľa čo do činenia.

 
Liška Eliška
Liška Eliška
 4.1.2011 18:02

A zabudla som dodať, že tých 10 kíl ma naozaj obťažuje a chcem ich dať preč a už nikdy viac späť. smajlik - 12

 

Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 858
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.