Zapoj sa s nami do NOVOROČNEJ DETOX VÝZVY!

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
VIDEO RECEPT: Zeleninové kari na 4 rýchle spôsoby
redakcia
Kari_Ryza
25
FEB

Ak nemáte čas ani suroviny na varenie, vyskúšajte tento rýchly a chutný recept. Suroviny si môžete prispôsobiť podľa toho, čo máte doma.

Hrnčekový šošovicový šalát od Didiany
Didiana
Šošovicový šalát (nielen) od Didiany
24
FEB

Zdravá a vyvážená strava by mala obsahovať aj proteíny. O to viac, ak aj športujete. Proteíny však neobsahuje len mäso, viete ich nahradiť napríklad aj strukovinami, tak ako v tomto výživnom šaláte.

VIDEO TRÉNING: Cviky na posilnenie panvového dna
redakcia
VIDEO TRÉNING: Cviky na posilnenie panvového dna
23
FEB

Cviky na posilnenia panvového dna nezvyknú byť súčasťou tréningových plánov. Pritom práve táto časť tela sa spolupodieľa nielen na správnom držaní tela, ale aj iných jeho funkciách. Posilnite si panvové dno niekoľkými jednoduchými cvikmi.

Kalistenika – izometrický tréning pre pevné telo
Kalistenika – izometrický tréning pre pevné telo
19
FEB

V kalistenike je veľmi dôležité mať silné a pevné telo. Práve pomocou izometrických cvičení sa to dá dosiahnuť. Ide totiž o významný typ cvičenia pre získanie sily svalov. Tréning je možné vykonávať buď v zložení iba statických cvikov, alebo ich pár do tréningu zaradiť.

Bežkovanie je nové otužovanie: So smart hodinkami Huawei Watch GT 2 Pro z neho vyťažíte maximum
Advertoriál
Bezkovanie_Huawei Watch GT 2 Pro
18
FEB

Medzi mimoriadne populárne športy v tomto období patrí bežecké lyžovanie, či skrátene bežkovanie. Tento aeróbny šport sa dá praktizovať aj počas lockdownu, je nenáročný na vybavenie a zvládnu ho aj začiatočníci.

5 fit receptov vhodných pri chudnutí
redakcia
5 fit receptov vhodných pri chudnutí
18
FEB

Chcete chudnúť a pritom si vychutnávať dobré jedlo? Tak potom vás týchto 5 fit receptov vhodných pri chudnutí inšpiruje k zdravému vareniu.

Prečo je hlava pri chudnutí kľúčová - radí Michal Páleník
redakcia
Prečo je hlava pri chudnutí kľúčová - Radí Michal Páleník
17
FEB

Hovorí sa, že pri chudnutí sú najdôležitejšie dve veci – správna strava a dostatok pohybu. Akoby sa však občas zabúdalo na to, že existuje ešte jeden dôležitý faktor – vaša hlava.

VIDEO TRÉNING: Cviky na pevný chrbát, ramená a šiju
redakcia
VIDEO TRÉNING: Cviky na pevný chrbát, ramená a šiju
16
FEB

Kde sa v tele najčastejšie usadzuje stres? V ramenách a v chrbte. Veď všetci asi poznáme stuhnuté ramená, ktoré uvoľní len dobrá masáž, alebo - vhodné cviky na pevný chrbát, ramená a šiju. Poďte ich vyskúšať s nami.

Kalistenika – ako začať s cvičením s vlastnou váhou?
Kalistenika – ako začať s cvičením s vlastnou váhou?
12
FEB

Pri cvičení kalisteniky, je veľmi potrebné, aby ste všetky cviky vykonávali dokonale. To znamená, že nie je dôležité iba to, koľko opakovaní urobíte, ale aj ako ich urobíte. Vyskúšajte si tento tréning vhodný aj pre začiatočníkov.

5 tipov pre zdravé a krásne vlasy
Advertoriál
Vlasy_Kadernicka
12
FEB

Na jeseň sú naše vlasy vystavené niektorým negatívnym faktorom, ktoré ovplyvňujú ich stav a vzhľad: zmeny teploty, vlhkosť a nedostatok slnka. Preto je veľmi dôležité udržiavať vlasy v dobrom stave a pripraviť ich tak na náročnejšie zimné obdobie.

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 3106
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.