TU nájdeš vyše 100 tréningov už za 6,50 € mesačne

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
VIDEO: Regeneračný beh pre chudnutie a nakopnutie matabolizmu
redakcia
VIDEO: Regeneračný beh pre chudnutie a nakopnutie matabolizmu
23
JUN

Behať sa dá na tisíc rôznych spôsobov. Záleží na vašich cieľoch, kondícii a skúsenostiach. Ak začínate s behom najmä kvôli chudnutiu, spoznajte pojem regeneračný beh, s ktorým ide pálenie tukov najlepšie.

VIDEO TRÉNING: Natiahnite sa doma pilatesom
redakcia
VIDEO TRÉNING: Natiahnite sa doma pilatesom
22
JUN

Potrebujete sa ponaťahovať cvičením, ktoré je dynamické, ale nie zas priveľmi, a pritom chcete precvičiť všetky svaly? Tak sa natiahnite doma pilatesom.

Kalistenika: Spaľovanie tukov pomocou HIIT workoutu
Kalistenika: Spaľovanie tukov pomocou HIIT workoutu
18
JUN

Nasledujúci workout tréning precvičí celé telo formou HIIT. Toto cvičenie využíva vysoko intenzívny intervalový tréning na zvýšenie srdcovej frekvencie a okrem iného sa ním dobre spaľujú tuky.

Ako si vybrať správne topánky pre svoju fitness aktivitu
Advertoriál
Beh_Tenisky
18
JUN

Pohyb nás robí šťastnými. To určite poznáte. A určite ste už aj sami pocítili, ako dobre vám padla krátka prechádzka, tanec, či beh v neďalekom lese. Na pohyb a šťastie totiž nikdy nie je neskoro. ;) Užívajte si prítomnosť, nie sociálne siete.

Krémové cuketové rizoto Petra Cehlárika
Peter Cehlárik
Krémové cuketové rizoto Petra Cehlárika
17
JUN

Krémové cuketové rizoto je moje obľúbené jedlo, ktoré sa hodí ako zdravý obed, prípadne večera. Rizoto má skvelé nutričné hodnoty, pričom tiež pomerne nízky obsah tuku a kalórií. Zhruba dva až tri razy do týždňa varím bezmäsité jedlá. K tomuto rizotu sa výborne hodia sušené paradajky.

VIDEO: Koľko a čoho mám trénovať keď chcem schudnúť? Radí Michal Páleník
redakcia
VIDEO: Koľko a čoho mám trénovať keď chcem schudnúť? Radí Michal Páleník
16
JUN

Ak chcete začať cvičiť, ale máte zmätok v tom, či cvičiť silový tréning alebo kardio, so základnou orientáciou vám poradí výživový špecialista Michal Páleník.

VIDEO TRÉNING: Jednoduché joga cviky pre začiatočníčky
redakcia

Joga je výborný systém cvičení na rozhýbanie tela, na jeho spevnenie a ešte aj poriadne rozdýchanie sa. Ak ste ju už dávno chceli vyskúšať, ale neviete, ako začať, potom vám pomôžu nasledujúce jednoduché joga cviky pre začiatočníčky.

Nemáte čas chodiť do „fitiek“ alebo posilňovní? Nezúfajte!
Advertoriál
Zena_Meter_Kuchyna
14
JUN

Aj domáce prostredie môže byť pre vás skvelým priestorom na cvičenie a zároveň na chudnutie s tou správnou diétou.

Kalistenika: Týmto tréningom precvičíte celé telo
Kalistenika: Týmto tréningom precvičíte celé telo
11
JUN

Aký tréning si zvoliť, aby ste precvičili naozaj celé telo? Taký, pri ktorom využívate okruh – ten je hlavným krokom k dosiahnutiu rýchlych výsledkov v sile, vytrvalosti, ale aj svalovej hmote a kondícii.

Predtréningové jahodové smoothie
Henrieta Averis
Predtréningové jahodové smoothie
10
JUN

Hľadáte rýchle, ľahké a energiou nabité jedlo, ktoré si viete dať aj pred tréningom? Tak potom potrebujete vyskúšať toto lahodné smoothie.

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 3259
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.