9. SEP 2016

Pečená treska so špenátom a tekvicou hokaido

Ak rozmýšlate nad tým, čo ľahké a zdravé si dať na večeru, ste tu správne.

 

Ingrediencie:

  • ryba podľa preferencií
  • soľ, čierne korenie, kôpor, citrón
  • môže byť sladká horčica 
  • mladá tekvica hokaido 
  • bylinky – rozmarín, tymian
  • olivový olej
  • špenát
  • 1 strúčik cesnaku 

Postup:

Najskôr dobre umyjeme a nakrájame tekvicu na menšie kúsky, rozložíme ju na plech, polejeme olejom, posolíme a posypeme bylinkami. Pečieme na 170 stupňov Celzia asi 20 minút, kým nie je mäkká.
Kým sa tekvica pečie, rybu okoreníme z oboch strán, môžeme opatrne potrieť horčicou a položíme na ňu plátok citróna a dáme na papier na pečenie na olivový olej. Vložíme do rúry, kde sa už pečie tekvica. Trvá to cca 15 až 20 minút. 
Špenát krátko podusíme, osolíme a pretlačíme doň 1 strúčik cesnaku. Môžeme podávať. 

Zdroj: fitrecepty.com

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Trojfarebné zeleninové špagety s hubovou vegánskou omáčkouTrojfarebné zeleninové špagety s hubovou vegánskou omáčkou

Bleskový obed či večera. Budete prekvapení, ako skvelo môžu chutiť zeleninové špagety.

 

Tuniakové burgre s hráškom a kuskusomTuniakové burgre s hráškom a kuskusom

Výnimočne jednoduché jedlo a vyvážená lahodná chuť sú pre tento recept typické.

 

Grilovaná zelenina s cícerom a krutónmiGrilovaná zelenina s cícerom a krutónmi

Grilovaná zelenina je príjemným spestrením jedálnička. 


Autor článku

bencova

Zuzana Benčová

Aktívne sa venujem zdravému životnému štýlu, najmä zdravému vareniu. Som zakladateľkou stránky www.fitrecepty.com, kde zverejňujem svoje bezmäsité recepty spolu s FOTO postupom, a tiež všetko dôležité o zdraví a výžive. A sem tam aj pár príbehov naviac, aby sme pri snahe zdravo variť nezabudli žiť, radovať sa a milovať :)

http://www.fitrecepty.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Pečená treska so špenátom a tekvicou hokaido

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.