5 šalátových bleskoviek (nielen) pre chudnúcich

redakcia

V lete máme k dispozícii množstvo sezónnej zeleniny, ktorú môžeme použiť na prípravu šalátov od výmyslu sveta.

5 šalátových bleskoviek (nielen) pre chudnúcich
1. AUG 2016

Vybrali sme pre vás také, ktoré sú chutné, zdravé, rýchle na prípravu a neobsahujú príliš veľa kalórií. Stačí sa inšpirovať.

Špenát s cesnakovou zálievkou

Suroviny:

  • 6 veľkých hrstí baby špenátu, 1 ½ PL extra panenského olivového oleja, 1 PL bieleho vínneho octu, ½ ČL dižónskej horčice, ¼ ČL mletého čierneho korenia, soľ, 2 strúčiky cesnaku, 2 šalotky

Postup:

Olej, ocot, horčicu, korenie, soľ a lisovaný cesnak zmiešajte v mise. Pridajte špenát a nakrájanú šalotku. Premiešajte a podávajte.

Brokolicový šalát s mozzarellou

Suroviny:

  • 350 g brokolice, 100 g mandlí, 200 g mozzarelly, 5 PL bieleho jogurtu, 1 šalotka, ocot, soľ, korenie, bylinky podľa chuti, 100 g hrozienok

Postup:

Brokolicu umyjeme, rozdelíme na ružičky a pripravíme v parnom hrnci. V miske zmiešame jogurt, soľ, korenie, ocot, nastrúhanú mozzarellu, nadrobno nakrájanú cibuľku a bylinky podľa chuti. Hotovú brokolicu zmiešame s jogurtovým dressingom, posypeme hrozienkami a kúskami mandlí.

Rýchly šalát pre zaneprázdnených

Suroviny:

  • cherry paradajky, paprika, šalotka, kukurica, cottage cheese, bylinky podľa chuti, korenie, himalájska soľ

Postup:

Cherry paradajky, papriku a cibuľku nakrájame, pridáme kukuricu, cottage cheese a ochutíme soľou, korením a bylinkami.

Aj Evelyn má v jedálničku množstvo šalátov, ktoré jej pripravuje eDiéta

edieta evelyn

Šalát s balkánskym syrom

Suroviny na 2 porcie:

  • 200 g šalátovej uhorky, 100 g morčacej šunky, 150 g cherry paradajok, 100 g balkánskeho syra, olivy, olivový olej, bylinky podľa chuti

Postup:

Uhorky, šunku a paradajky nakrájame do misy. Pridáme olivy, kúsky syra, bylinky podľa chuti, olivový olej a zľahka premiešame.

Paradajkový šalát s ovčím syrom

Suroviny:

  • šalotka, čierne olivy, ovčí syr, provensálske bylinky, paradajky, olivový olej

Postup:

Najprv nakrájajte nadrobno šalotku a paradajky a dajte ich do misy. Pridajte čierne olivy, ovčí syr a dochuťte provensálskymi bylinkami. Pokvapkajte olivovým olejom.

Chcete schudnúť bez toho, aby ste čas trávili v kuchyni?

Ak nemáte čas alebo chuť na prípravu jedál doma a radšej si užívate leto vonku, vyskúšajte krabičkovú diétu. Ponúka vám množstvo chutných a zdravých receptov, ktoré vám donesú tam, kde budete chcieť. V rámci chutného menu krabičkovej diéty sa môžete tešiť aj na množstvo šalátov a zeleninových jedál zo sezónnej zeleniny. Pochutnáte si, dodáte telu všetko potrebné a získate postavu, o ktorej snívate. 

Zdroj foto: unsplash.com


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - 5 šalátových bleskoviek (nielen) pre chudnúcich

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2523
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.