27. JUL 2016

Tipy, ako získať kocky na bruchu

Myslím si, že každý sníva o pekne vypracovaných brušných svaloch a tzv. sixpacku. 

Dosiahnutie tohto sna však nie je také jednoduché a vyžaduje si dodržiavanie viacerých faktorov.

Faktory potrebné k dosiahnutiu kociek na bruchu

Motivácia

V prvom rade si stanovte cieľ a motivujte sa predstavami toho, ako budete pekne vyzerať. Vždy, keď sa vám nebude chcieť isť cvičiť alebo si budete chcieť pokaziť stravovací plán, pripomínajte si svoj cieľ a všetko to, čo ste už pre jeho dosiahnutie obetovali.

Stravovanie

V stravovaní sa budete musieť vzdať maškŕt a zamerať sa na zvýšený príjem bielkovín s nižším príjmom sacharidov a tukov.

Silový tréning

Pravdu povediac, tréning brucha sám o sebe nemá až taký výrazný vplyv na to, či vaše kocky bude vidieť, alebo nie, no určite ním dosiahnete silnejšie brušné svalstvo a naberiete aj na ich objeme. Okrem toho vďaka cvičeniu spálite aj ďalšiu porciu tukov. Netreba to však preháňať. Dva až tri tréningy týždenne stačia.

Vhodnou voľbou je využitie pomôcky na cvičenie Gymbit Wonder Core Smart. Ide o posilňovacie zariadenie, pomocou ktorého dokonale precvičíte priame a aj šikmé brušné svaly, všetky svaly telesného jadra a aj iné partie vášho tela (hrudník, ramená, paže, nohy). 

Brušné svaly sa však napriamo precvičujú aj pri robení iných cvikov, napríklad pri drepoch. Všeobecne platí, že čím viac svalov máte, tým rýchlejší je váš metabolizmus. Navyše po cvičení telo potrebuje energiu aj na regeneráciu, a tak si žiada energiu navyše, ktorú opäť získava z tukov. 

Aeróbny tréning

Športy, ktoré zrýchľujú pulz, prospievajú nielen vášmu srdcu, ale tiež veľmi dobre pôsobia na spaľovanie tukov. Tréning by mal trvať maximálne 40 minút a je vhodné vykonávať ho trikrát za týždeň. Najvhodnejšou frekvenciou na spaľovanie tukov je, keď budete udržovať vašu pulzovú frekvenciu na 75 % z vašej maximálnej pulzovej frekvencie.

Vašu vhodnú pulzovú frekvenciu na spaľovanie tukov si vypočítate úplne jednoducho podľa nasledovného vzorca:

  • (220 - váš vek) x 0,75 

Doplnky výživy

Veľa ľudí siaha po doplnkoch výživy bez toho, aby vzali do úvahy predchádzajúce faktory. Ak ich však už budete mať vyriešené a disciplinovane ich budete dodržovať, môžete si doplnkami výživy pomôcť k vytúženým kockám.

Okrem vitamínových suplementov, ako napríklad vitamínu C, je dobré siahnuť po spaľovačoch tukov. Je ich viac druhov, avšak za najefektívnejšie sa považujú termogenické na báze synefrínu a kofeínu.

Zdroj: PR

Zdroj foto: goodfon.su

Ľudia, ktorí čítali tento článok, zaujímajú sa tiež o: 

Cvičebné pomôcky na posilnenie bruchaCvičebné pomôcky na posilnenie brucha

Tréning brucha je veľmi dôležitý na vypracovanie brušných svalov, aj keď 80 % úspechu tvorí správne stravovanie. 

 

Čo sa stane, keď nebudeme posilňovať brušné svaly?Čo sa stane, keď nebudeme posilňovať brušné svaly?

Brušné svaly patria medzi najčastejšiu posilňovanú svalovú partiu, veď pekne vyrysované brucho je pôsobivé na ženách i mužoch.

 

10-minútový tréning na brucho10-minútový kruhový tréning na brucho

Na kruhový tréning bruška máte 10 minút, preto sa snažte vydať zo seba maximum. 


Autor článku

michal.lendel@cvicte.sk

Ing. Michal Lendel, fitnes tréner I. triedy

V minulosti som sa aktívne venoval viacerým športom: hádzaná, basketbal, volejbal. Posledných päť rokov sa venujem hlavne kulturistike. Zaujímam sa aj o zdravé stravovanie, vypracovávanie jedálničkov na mieru, doplnky výživy a pracujem aj ako fitnes tréner. Váš úspech je aj mojím úspechom.

http://www.facebook.com/

Ďalšie články od autora

DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Tipy, ako získať kocky na bruchu

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.