Behať s cieľom schudnúť - ako dlho, akou intenzitou, kedy?

2.6.2013 | zdravie.pravda.sk

Skôr ako beh odporúča výživový poradca a kondičný tréner Jiří Benda svojim klientom rýchlu chôdzu. Ak beh s cieľom schudnúť, optimálna tepová frekvencia je podľa jeho slov 120–130. „Tým nič nepokazíte. No je to veľmi individuálne, prihliada sa na vek človeka a na jeho zdatnosti, na to, v akej je kondícii.“

Čítajte viac: http://zdravie.pravda.sk/zdravy-relax/clanok/281151-behat-s-cielom-schudnut-ako-dlho-akou-intenzitou-kedy/

Náš komentár:

Tak ako pri iných športoch a cvičeniach platí, že nie každé cvičenie je pre každého. Poznať svoje telo, ako aj to, čo si môžem alebo nemôžem dovoliť pri chudnutí je nesmierne dôležité.

Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 856
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.