Som začiatočníčka a potrebujem poradiť

Založil metla poslať správu
Dobrý deň, mám 19 rokov a chcela by som zmenu. Som začiatočníčka takže o tom moc veľa neviem. Čítala som veľa diskusii aj články.no ale aj tak by som chcela poradiť.Tuto diskusiu som vytvorila aj preto keby že niečo neviem tak by som sa opýtala. Momentálne mám prázdniny, ráno stávam niekedy okolo 9 zvyčajne niesom hladná ale po 2-3 hodinách už pociťujem hlad,čo je už pomali obed. chcela by som sa spýtať ako by mal vyzerať jedálniček? čo jesť na raňajky desiatu obed olovrant večeru? Chcem schudnúť, pripojím aj k tomu cvičenie. Do posilky nechodím cvičím doma. Nejaké tie brušáky a cviky. Výťah nevyužívam a chodím pešo. Začnem aj behať. Snažím sa pohybovať každý deň, len ako som pozerala diety tak dobré by bolo jesť hydinové mäso len ja ho moc neľúbim s čim by som ho nahradila?

Pridať diskusiu medzi obľúbené

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

miruska227
miruska227
 22.6.2012 9:20

No, vločky sú ideál. Aj ja som si vždy myslela, že ich nikdy nebudem jesť. Ale ak máš dobrý recept na prípravu, sú skvelé. Tak podľa mňa môžeš aj ten grah. rožok alebo nejakú zdravšiu variantu pečiva. Maslo by som nahradila olivovým olejom. Daj si veľa zeleniny a pridaj k tomu aj ľanové, tekvicové a slnečnicové semiačka.
Špaldovú krupicu kúpiš aj v supermarkete. Je lepšia ako obyčajná detská krupica. Pripravíš ju rovnako ako obyčajnú detskú krupicu - ale pozor na cukor!
Ryžu môžeš jesť tmavú, biela ryža je rýchly sacharid:-( K mäsu najmä zeleninu, prípadne syr.
Ešte k syrom - tieto sú vhodné - mozzarella, cottage, tvarohový eidam, ementál

 
metla
metla
 20.6.2012 13:39

miruska227: špaldovu krupicu kde zoženiem? a to s čim si dám ?:) aj ryžu vyradiť? a s čím si dám mäso :/ čisté?

 
metla
metla
 20.6.2012 13:25

miruska227: Ďakujem veľmi pekne. Mohla by som tie raňajky niečím iným nahradiť?
ako je napríklad grah.rohlík plus maslo plus nejaká zelenina? Ovsené vločky tiež nemám rada :/
a ten tvrdý syr aký ak sa smiem spýtať? :) som nováčik v tom ta tak :)
Ďakujem pekne :)

 
miruska227
miruska227
 19.6.2012 14:49

Ahoj:-) Je super, že máš skvelý plán na prázdniny - urobiť niečo pre svoje zdravie a krásu:-) Bohužiaľ, tie raňajky sú dosť veľká chyba. Sú jedným z najdôležitejších jedál dňa. Najlepšie sú ovsené vločky zaliate horúcou vodou, pridáš orechy, ovocie, škoricu, ľanové semiačka a kúsok obyčajného masla. Ja si dávam štyri lyžice vločiek a je to fakt sýte a zdravé! Čo sa týka desiaty, kľudne by som si dala nejaký kúsok ovocia. Obed - jednoznačne bielkoviny + zelenina. Ak nemáš rada kuracie mäso, skús ryby alebo tvrdý syr. Olovrant napríklad špaldová krupica, acidko, celozrnné pečivo so šunkou a zeleninou. Večera je podobná ako obed. Hlavne vyraď sladkosti, biele pečivo, ryžu a zemiaky. Ak si nevieš poradiť, skús osloviť nejakého fitness trénera, ktorý ti jedálniček zostaví. Videla som ponuky od odborníkov už v cene 5 či 10 eur. Čo sa týka športu, trénuj intervalovým spôsobom (vysvetlenie nájdeš v článkoch na tomto portáli). Nemusíš chodiť do posilky, stačí cvičiť s vlastnou váhou. Ak máš otázky, pýtaj sasmajlik - 7

 
Be Fit
Be Fit
 19.6.2012 10:31

Ahoj, ja nie som ziaden odbornik, ale myslim ze sa stravujem dobre a ukazkovo :)
Dolezite je, aby si jedla viackrat denne a pravidelne, odporuca sa min. 5 krat. Ak nebudes jest pravidelne, tvoje telo si bude ukladat tuky.
Velmi dolezite su ranajky, aj ked nie si hladna, ked vstanes, daj si nieco. Mapriklad celozrny / spaldovy chlieb s maslom a zeleninou. na desiatu si daj nejake ovocie. Urcite sa dobre naobeduj, zalezi co jedavas, kuracie maso mozes nahradit napr. morcacim. Jedz vela zeleniny, napriklad na veceru si mozes davat iba salaty. A pi vela tekutin, hlavne vodu, 2 - 3 litre denne. nie je to ziadna veda, pomaly sa naucis smajlik - 18

 

Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 856
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.