Viac do prírody s polárnou líškou

Advertoriál

Milovníci praktickej módy, nadčasového funkčného designu a prírody majú dôvod na radosť. Bratislavský Aupark je bohatší o prvú predajňu FJALLRAVEN na Slovensku. 

Viac do prírody s polárnou líškou
Zdroj: PR,FJALLRAVEN
28. JUN 2018

Rovnako ako v ostatných predajniach Fjällräven Shop, aj v Bratislave sa predstavia značky Fjällräven, Hanwag a Primus, pričom hlavnú úlohu hrá oblečenie a vybavenie Fjällräven v znaku s polárnou líškou. 

Inšpirovaný skúsenosťami z expedície do Grónska v roku 1966 navrhol zakladateľ spoločnosti Fjällräven, Åke Nordin, bundu do horských podmienok. Avšak bola to viac než len bunda. Stala sa symbolom generácie Švédov, ktorí túžili opustiť mesto, aby objavili okolitú prírodu. Taktiež priniesla novú tkaninu G-1000, ktorá je dodnes základom filozofie materiálov značky Fjällräven.

Nová kolekcia s názvom Greenland, ktorá v rámci outdoorovej produkcie Fjällräven zmenila doslova všetko, je založená na bunde Greenland Jacket. Pod názvom “GREENLAND UPDATED“ prináša značka v roku 2018 líniu odolných, nadčasových a funkčných odevov, ktoré sú spojením dedičstva a vylepšení. Tradičné kúsky sú zdokonalené inováciami podľa posledných trendov, ako napríklad produkty G-1000 so skrytými švami, alebo 3-vrstvový materiál Eco-Shell s impregnáciou bez fluorokarbónov.

fjallraven1

Sezóna jar-leto 2018 je inšpirovaná novou generáciou ľudí žijúcich v Grónsku – vedcami a nadšencami prírody z celého sveta, ktorí opustili svoje domovy, aby preskúmali tento nedotknutý ostrov. Modernizovaná kolekcia Greenland je oslavou pre každého, kto sa aktívne snaží o ochranu prírody, preto má prirodzene zvýšenú mieru udržateľnosti. Je vytvorená z udržateľných materiálov a dizajnových riešení – napríklad ľahko vyrobiteľných a opraviteľných zipsov za účelom minimalizácie spotreby materiálu. Jednoznačným cieľom Fjällräven je práve inšpirácia novej generácie na potulky prírodou.

V sortimente predajne Fjällräven nájdete  klasické kolekcie všetkých spomínaných značiek - výbavu na výpravy do hôr či na ľahké víkendové prechádzky v lesoch, obuv, batožinu, variče s riadom a ďalšie nevyhnutnosti potrebné na komfortný ale zároveň šetrný pobyt v prírode. Zákazníci a milovníci outdooru sa môžu tešiť aj na tie najhorúcejšie novinky. Nechýbajú dve nové kolekcie legendárneho batohu Kånken, špeciálna séria Re-Kånken a Kånken Mini, ktorý oslavuje zapísanie batohu na zoznam švédskeho úžitkového umenia. Tvoria ju modely v tých najobľúbenejších farbách doplnené o popruhy so vzorom kociek, pruhov či farebných blokov.

fjallraven

Značku Fjällräven založil Åke Nordin v roku 1960 v severošvédskom mestečku Örnsköldsvik v suteréne jeho domu.  Dnes táto spoločnosť vyrába nadčasové, funkčné a odolné outdoorové vybavenie s globálnym dosahom a obchody tejto značky nájdeme vo viac než 20 krajinách sveta. Do produktového radu Fjällräven patrí outdooRové oblečenie pre ženy a mužov, rovnako ako aj batohy, stany a spacie vaky.

Značka Fjällräven vyznáva zodpovedné správanie voči ľuďom, zvieratám aj prírode a tiež podporuje a udržuje záujem o aktivity v prírode.  Spoločnosť  organizuje dve populárne outdoorové akcie, Fjällräven Classic a Fjällräven Polar, ktorých sa každý rok zúčastnia tisícky ľudí. Fjällräven je súčasťou Fenix Outdoor Group.

fjallraven2

Zdroj: PR


DISKUSIA K ČLÁNKU (0)

Diskusia k článku - Viac do prírody s polárnou líškou

Nový príspevok

Táto diskusia je otvorená len pre prihlásených užívateľov.

 
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2153
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.