Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
VIDEO RECEPT: Fit tvarohový koláč bez múky
Fit tvarohový koláč bez múky
19
NOV

Aj sladké jedlá môžu byť fit. Tento tvarohový koláč si môžete dať aj po cvičení a úplne bez výčitiek.

Inšpiratívne video: Schudla 37 kíl a teraz motivuje iných
Veronika Shoebridge
Schudla 37 kíl a teraz inšpiruje iných
16
NOV

Manažérke a matke Albene Georgieva sa podarilo úplne zmeniť svoj život. Prečítajte si príbeh inšpiratívnej ženy, ktorá nakopne aj vás.

VIDEO: Fit tvarohová nátierka na bulharský spôsob
VIDEO POSTUP: Fit tvarohová nátierka na bulharský spôsob
16
NOV

Milujete nátierky a hľadáte menej tučné verzie? Vyskúšajte tento recept.

Netradičné smoothie s acidkom, ktoré vám dobije baterky
Ružena Hamarová
Smoothie s Acidkom
15
NOV

Hľadáte chutné a výživné smoothie, ktoré si pripravíte za pár minút? K tomuto vám postačia len 3 suroviny, ktoré vás postavia na nohy.

7 tipov ako začať s behom na jeseň a v zime
Advertoriál
7 tipov ako začať s behom po zime
15
NOV

S príchodom jesene či zimy niektorí z nás oprášia outdoor vybavenie. Početnú skupinu vybiehajúcich v tomto období však tvoria začiatočníci, ktorí aj kvôli zlému vybaveniu prestanú skôr, než skutočne začnú.

Keď traja gurmáni dostanú nápad
Advertoriál
Zahumensky_Plichta_Power Pistacchio
14
NOV

Pistáciová delikatesa od slovenského výrobcu Powerlogy sa po zisku gastronomického Oskara Great Taste Award 2018 opäť objaví na slovenskom trhu. Spojenie troch známych slovenských gurmánov vyústilo do zážitku spojenia kvality a chuti bez kompromisov v zložení. 

Cviklový koláč s malinami
Cviklový koláč s malinami
13
NOV

Cviklu môžete použiť aj do koláča. Hodí sa vynikajúco. Vyskúšajte!

Potrebujeme po cvičení proteinové doplnky výživy?
Jana Šimkovičová
Michal Páleník
12
NOV

Proteínových produktov existuje neskutočné množstvo. Sú však natoľko dôležité, že ich po každom tréningu musíme doplniť? Odpovedá Michal Pálenik. 

Potrebuješ k behu nakopnúť? Tieto dievčatá ti ukážu ako na to
Keď kolektív motivuje alebo prečo nebehávaj len sama
12
NOV

Mnohé sa ma pýtate, ako začať behať a vydržať. Motivovať vás môžu dievčatá ako vy, ktoré boli postavené pred výzvu zabehnúť polmaratón. 

Pečené placky zo sladkých zemiakov (batatov) plnené vajíčkom
Natália Spišiaková
Batatove placky
8
NOV

Bataty sú skvelým zdrojom vlákniny, železa, prírodných cukrov, karbohydrátov a proteínov. Okrem ich kvalitnej výživovej hodnoty sú aj jednoduché na prípravu, pretože sa môžu použiť všade tam, kam zaraďujeme zemiaky.

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2391
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.