Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Čokoládové papardelle s vanilkovým pudingom a malinami
Čokoládové papardelle s vanilkovým pudingom a malinami
28
FEB

Pokiaľ  dnes máte chuť na sladký obed, tento recept je vynikajúca voľba.

Aj vás trápi zimná depresia? Choďte na lyžovačku!
Advertoriál

Aj vy patríte medi tých, ktorí trpia sezónnou afektívnou poruchou, ľudovo označovanou termínom zimná depresia? Medzi hlavné príznaky zimnej depresie patrí nedostatok energie, väčšia potreba spánku, zvýšený príjem potravy a znížený záujem o akékoľvek aktivity. Čo vtedy robiť?

Jednoduchý návod ako mať zdravé deti
Advertoriál

Byť rodičom je jedno z najzodpovednejších a zároveň najkrajších poslaní človeka. Rodič by mal dieťaťu denne prejavovať svoju lásku a byť mu príkladom, z ktorého sa poučí. Má dbať o jeho blaho a zdravý vývoj.    

VIDEO TRÉNING: Ako správne robiť drepy
CVIČTE.SK
VIDEO TRÉNING: Ako správne robiť drepy
26
FEB

Je to skvelý cvik, keď chcete schudnúť, rovnako ako keď chcete spevniť zadok, či nabrať silu do nôh. Drep, nazývaný tiež ako squat, je síce jednoduchý cvik, ale viete ho robiť správne?

Priprav sa na novú éru behu s bežeckými teniskami adidas Ultraboost 19!
Advertoriál
Tenisky_Adidas_Ultraboost 19_Beh
25
FEB

adidas predstavil nové bežecké tenisky Ultraboost 19, ktoré ťa nabijú energiou ako nikdy predtým! 

Kokosovo-čokoládové smoothie
Smoothie_Cokolada
21
FEB

Len 3 suroviny a voda vám stačia na toto lahodné fit smoothie. Obsahuje taktiež proteín, ktorý vám doplní energiu napríklad po cvičení.

Najväčší svetový futbal sa dostane opäť na filmové plátno!
Advertoriál
Futbal v kine
21
FEB

Doprajte si fantastický zážitok a sledujte svetové futbalové hviezdy v najlepších kinosálach spoločne so svojimi priateľmi. 

Vypočítajte si svoj bazálny metabolizmus a schudnete bez námahy!
Brucho_Meter_Chudnutie
20
FEB

Spoznajte svoje BMR a chudnutie pôjde ako po masle, alebo nie?

HIT VIDEO TRÉNING: Intenzívne spaľovanie a rysovanie #1
redakcia
Olga Bartalska_Vyskok
19
FEB

Ak nemáte na cvičenie veľa času a chcete ho využiť na maximum, vyskúšajte nasledujúci HIT tréning. Týmto vysoko intenzívnym tréningom spálite jednoducho viacej kalórií za menej času.

Cvičíte pravidelne, no výsledky sú mizerné? Pozor na dostatok proteínov!
redakcia
Cvičíte pravidelne, no výsledky nestoja zato? Pozor na dostatok proteínov!
19
FEB

Proteíny sú kľúčové aj pre budovanie svalovej hmoty, ale i dostatočnú hladinu energie či motiváciu pri tréningu. 

Zvoľte stranu: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | Ďalšia strana
Desiatujete každý deň?
Áno, desiata je dôležitá.
Ako kedy, teda podľa toho, či mám čas.
Nie, nikdy na to nemám čas.

Celkom hlasovalo: 2523
Archív ankiet

Odber newsletterov
Tip pre redakciu
Poslať článok

Poslať článok môže len registrovaný užívateľ.